۴۵۵۷۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آرام‌طبع ماندنی شد؛ پرسپولیس دو جای خالی دارد

محمد آرام طبع از لیست خرید نفت تهران خارج شده و در پرسپولیس ماندنی است.

وبسایت نود: باتوجه به اینکه آرام طبع خواهان جدایی از پرسپولیس شده و صحبت از پیشنهاد دایی به او شده بود انتقال این بازیکن به نفت منتفی است.

آرام طبع که برای حضور در ترکیب ثابت به جمع سرخپوشان اضافه شد با توجه به مصدومیت در بازی های ابتدای فصل به طور کامل جای خود را به محسن ربیع خواه در سمت چپ خط دفاعی داد.

وی هفته گذشته برای دریافت رضایت نامه خود با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شد و ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس به او اعلام کرد تیم جدیدش را برای صدور رضایت نامه معرفی کند.

پرسپولیسی ها قصد داشتند از باشگاه خواهان آرام طبع مبلغی را دریافت کنند و یا طرح معاوضه با یکی از بازیکنان تیم مقابل را مطرح کنند، همان اتفاقی که در انتقال نریمان جهان از ماشین سازی هم تکرار شد.

از آنجا که پرسپولیسی ها احساس می کردند آرام طبع گزینه خرید دایی است به دنبال پیشنهاد معاوضه این بازیکن با ایگور پراهیچ بودند اما آرام طبع پس از چند روز به تمرینات پرسپولیس برگشت و اعلام کرد از جدایی منصرف شده است.

حال خبر می رسد آرام طبع در لیست خرید نفت هم نیست و پراهیچ هم با توجه به مخالفت نفتی ها از لیست خرید برانکو خارج شده است.

با ماندن آرام طبع پرسپولیس که فقط سه جای خالی داشت و یکی از آنها صرف انتقال نریمان جهان شد و حالا فقط می تواند دو بازیکن دیگر جذب کند. به این ترتیب ممکن است با ماندن آرام طبع پرسپولیس دیگر مدافع چپ جذب نکند.

با توجه به این که هنوز شایان مصلح، شهاب کرمی، سروش رفیعی و یک بازیکن برای هرکدام از پست های دفاع وسط و هافبک دفاعی جذب نشده اند سرخپوشان با مشکل کمبود جای خالی مواجه شده اند.

در حال حاضر تنها مذاکرات برای فسخ قرارداد با پلی یانسکی در جریان است و احتمال دارد پرسپولیسی ها برای خریدهای بعدی خود سراغ گزینه های زیر ۲۳ سال بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج