۴۵۵۸۲۴
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

وزیر بهداشت: دلواپسان معتقد به شکست طرح تحول سلامت هستند نه مردم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: مردم اعتقادی به شکست طرح تحول سلامت ندارند، معتقدان به شکست این طرح کسانی اند که در گروه دلواپسان قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا: طرح 'تحول نظام سلامت' از اواسط اردیبهشت سال ۹۳ با هدف کاهش هزینه درمانی و کیفیت بخشی به خدمات پزشکی و بهداشتی در کشور آغاز شد که تاکید بیشتر آن در سال نخست در بخش درمانی و کاهش هزینه های درمان و در سال دوم در حوزه بهداشت بود.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه در بازدید از پایگاه اورژانس شهر زواره از توابع شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران افزود: آینده طرح تحول نظام سلامت مانند آینده انقلاب اسلامی روشن بوده و اجرای امثال این طرح بخشی از آرزوهای شهدای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت با هدف کاهش پرداختی درمان از جیب مردم و افزایش دسترسی ها بویژه در مناطق محروم اجرا شد و تا اندازه ای هم موفق شده است و از باقی مانده آن نیز باید حمایت شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله بیمه در درمان بیمه شدگان اظهار کرد: بیمه برای ما بسیار مهم است زیرا خریدار، خدمت را بیمه می کند و بیمه باید برای مردم و جامعه پزشکی بستر لازم را فراهم آورد.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: یکی از دستورهای رئیس جمهوری این است که سازمان تامین اجتماعی موظف شود تا پولی را که بعنوان درمان از بیمه شدگان می گیرد به حسابی واریز کند تا رئیس جمهوری و وزیر اقتصاد و امور دارایی روی آن نظارت کنند .

وی تصریح کرد: این دستور رئیس جمهوری باید محقق و این پول فقط برای درمان بیمه شدگان استفاده شود.

وی یکی از بخش های باقی مانده در حوزه طرح تحول سلامت و حل مشکلات بیمه ای را در حوزه سیاستگذاری خواند و گفت: بحث سیاستگذاری در راستای منویات رهبر معظم انقلاب باید تعیین تکلیف شود و در سال های آینده از این مسیر، بسیاری از مشکل ها مانند مدیریت منابع و توازن بین منابع و مصارف حل شود.

وزیر بهداشت یکی از دستاوردهای سفر امروز خود به کاشان و اردستان را دیدار با مادر شهیدی خواند که چهار فرزندش را تقدیم انقلاب کرده و دعای وی بسیاری از موانعی را که بر سر راه مردم، معیشت و رفاه آنهاست، کوتاه می کند.

وزیر بهداشت که صبح امروز بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان را افتتاح کرده بود، در ادامه سفر خود در این شهرستان با خانواده شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش دیدار کرد.

قاضی زاده هاشمی در ادامه سفر خود به برخی از شهرهای شمال استان اصفهان عصر امروز پایگاه اورژانس شهر مهاباد از توابع اردستان را نیز افتتاح کرد.

وی همچنین در سفر به زواره به مقام شامخ شهدای این شهر از جمله دو شهید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادای احترام کرد.

سفر یکروزه قاضی زاده هاشمی پس از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اردستان که شامگاه پنجشنبه برگزار می شود، خاتمه می یابد.

اردستان در ۱۲۵ کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای وزیر ظاهرا شما تنها آدم معقول کابینه بودید که جدیدا متاسفانه بیشتر سیاسی کاری میکنید اگر منظورتان همان دلواپسان دلسوزند که این ازهر من الشمس است که شما تا بحال فقط حرف زدید و ما هیج تغییری در وضعیت بهداشت نمی بینیم عدم تحمل انتقاد در دولت مسری است!

    • مردم عزیز

      برو آقای هاشمی خودت را روی گنجی خبر از مردم نداری یعنی میخواین بگين مزدم راضین نه والا مردم همشون دلواپس و غیره نداریم از روحانی و.کابینه اش دلمون پره پر

    • بدون نام

      مرد خستگی ناپذیر درود بر تو نگران دلواپسان نباش مردم‌اونارو خونه نشین کردن

    • مصلحت

      در کشور اداره اوقاف و امورخیریه باید به کمک درمان و سلامت عموم بیاید و این نهادها از ادامه ی تبدیل مساجد به کاخ های مجلل و زر اندود کردن آنها را کنار بگذارد و به نیازمندان واقعی در بیمارستانها بشتابند و به دولت کمک کنند که خیر واقعی در این است.

    • بدون نام

      وزیر محترم بهداشت زحمت بکش چشم دلواپسانو معالجه کن تا بیدار بشن ببینن مردم فهیم وهوشیارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج