۴۵۵۹۶
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

به اتاق کودک خود هویت دهید(۲)

هویت اتاق کودک به موضوع اصلی دکوراسیون آن برمی گردد. اگر کودک شما به موضوع خاصی همچون نجوم، ماشین، هواپیما، کشتی، گل و گیاه، عروسک، حیوانات و غیره علاقه دارد، چرا از همین موضوعات استفاده نکنید و به اتاق او هویت و شخصیت نبخشید.

به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

برترین ها: هویت اتاق کودک به موضوع اصلی دکوراسیون آن برمی گردد. اگر کودک شما به موضوع خاصی همچون نجوم، ماشین، هواپیما، کشتی، گل و گیاه، عروسک، حیوانات و غیره علاقه دارد، چرا از همین موضوعات استفاده نکنید و به اتاق او هویت و شخصیت نبخشید.

اگر نمی دانید چطور اتاق او را دکوره کنید، از علایقش کمک بگیرید. نمی گوییم اتاق او را درست مثل اتاق هایی زیر دکوره کنید. دکوراسیون بعضی از اینها هزینه زیادی دارد، ولی حداقل به شما ایده می دهد.

به اتاق کودک خود هویت دهید

به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

معماری جالب این اتاق کودک دوتخته ما را یاد جنگل می اندازد. الوارهای سقف، کفپوش چوبی، تخت های چوبی و مهمتر از همه دو درختی که در ورودی اتاق به زیبایی کار گذاشته شده اند، نمایی طبیعی به اتاق داده اند. البته سقف بلند زیرشیروانی این اتاق عنصر مهمی است.


به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

اتاق دخترخانم ها همیشه پر از عروسک کرد. آنها عاشق عروسک هستند. پس چرا برای تزئین و دکوره کردن اتاقشان از همین عروسک ها استفاده نکنیم؟ بدین ترتیب به اتاق نظم می بخشیم.


به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

اگر زیرزمین مناسبی دارید و می توانید برای فرزندانتان هزینه کنید، این دکوراسیون ایده بسیار جالبی است. از فضا استفاده کنید و با یک یا دو پل معلق برایشان راه های بسازید.


به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

اتاق بچه را می توان به روش های ساده ای دکوره کرد. فقط کمی خلاقیت لازم است. این دیوار آبی و درخت سفید و چند شکوفه کوچک به علاوه یک تخت ساده سفید و چند ملافه با رنگ های هماهنگ این اتاق کوچک و زیبا را آفریده اند.


به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

برای خانواده های بزرگ با بچه های زیاد مسئله استفاده از فضا مهمتر می شود. در این اتاق چهارتخته از فضای موجود استفاده شده و بدین ترتیب فضای باز بیشتری در اختیار کودکان قرار می گیرد. دقت کنید که نردبان های تخت ها حداکثر امنیت و راحتی را فراهم می کنند.


به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

این اتاق ایده خوبی برای مهد کودک هم می تواند باشد. رنگ های آرامش بخشی استفاده کنید و عروسک های موردعلاقه کودکان را در اتاق قرار دهید.


به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

اخیراً کمدهای ال شکل و یا کمدهای دیواری طوری طراحی می شوند که قابلیت تاشو داشته و در صورت عدم استفاده می توانید آنها را جمع کنید و در آن را ببندید. این اتاق پسرانه نمونه ای از آن است.


به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

این روزهای بتمن و کارتون های جذاب آن نزد پسربچه ها بسیار محبوب است. آنها همه چیز را با عکس بتمن دوست دارند. شاید بهتر باشد کل اتاق را بتمن کرد!


به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

اگر به نجوم علاقه دارید و فرزند شما هم عاشق ستاره ها و تماشای آنهاست، اتاقش مثل یک سفینه دکوره کنید و تلسکوپ را نیز فراموش نکنید.


به اتاق کودک خود هویت دهید(2)

قبول داریم که چنین دکورهایی خرج زیادی برمی دارند، ولی ایده این اتاق با رنگ دیوارها و اشیای هماهنگ آن نظرمان را جلب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج