۴۵۶۰۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دو برزیلی در فهرست خروج فرکی

سایپا در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر با ترکیبی بهتر از نیم فصل اول به میدان رفته وقدرت بیشتری خواهد یافت؛ البته تغییرات ایجاد شده در تیم سایپا، به علت انجام نشدن سیر اداری به بعد از بازی برابر تیم ماشین سازی موکول خواهد شد.

ورزش سه: آنها در نیم فصل دوم نفراتی چون مهدی بدرلو، شهرام سالاری، ابراهیم شکوری، خلیل هلالی و۲ بازیکن برزیلی را قطعا نخواهند داشت؛ البته مصدومیت گلر برزیلی باعث شده تا سایپایی ها نام او را به عنوان مصدوم رد کرده و بتوانند از یک بازیکن تازه دیگر بهره ببرند.

حامد لک، گلر صبا، محمدرضا خلعتبری، هافبک مهاجم تیم ماشین سازی، ایوب کلانتری، بازیکن سیاه جامگان در نیم فصل اول و محمد رضا سلیمانی، بازیکن جوان راه آهن و سالهای گذشته استقلال، مردان تازه سایپا خواهند بود و سایپایی ها قصد دارند بین 2 تا 3 بازیکن دیگر هم به فهرست خود اضافه کنند.

سایپایی ها اما تغییر شکل و شمایل خود را به بعد از بازی برابر ماشین سازی موکول خواهند کرد. هنوز روند اداری خروج تنها یک بازیکن انجام شده و اضافه شدن نام نفرات جدید تنها در شرایطی ممکن خواهد بود که نام بازیکنان خروجی دیگر و سیر اداری خروجشان انجام گیرد که این اتفاق فعلا عملی نشده و روند آن حداقل تا روز سه شنبه هفته آینده رخ خواهد داد.
سایپا در بازی اول از دور برگشت خود ضمن بهره برداری از نفرات تازه خود از وجود بهترین بازیکن حال حاضر خود که مدتی را به علت مصدومیت در ترکیب تیم نبوده، استفاده کرده و در نیم فصل دوم سایپا را با حامد لک، ایوب کلانتری، روزبه شاه علیدوست، غلامرضا رضایی، مهدی ترابی، محمد رضا خلعتبری، ابراهیم صادقی، سیامک کورشی، سعید لطفی، علی زینالی و... صاحب تیمی قوی تر از نیم فصل اول خواهیم دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج