۴۵۶۱۳۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اولتیماتوم مخالفان به دولت مصر

همزمان با اعلام زمان رأی‌گیری پارلمان مصر درباره اعطای دو جزیره تیران و صنافیر، احزاب و جریان‌های سیاسی معارض دولت درباره هر گونه توافق نهایی در این باره هشدار دادند.

خبرگزاری فارس: احزاب و جریان‌های سیاسی مخالف با توافق ترسیم مجدد مرزهای دریایی بین عربستان و مصر و اعطای دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان در نشستی اعلام کردند روز چهارشنبه آینده در مقابل ساختمان نخست‌وزیری تظاهرات اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.


در این نشست که در مقر حزب المصری الدیمقراطی الاجتماعی برگزار شد، تعدادی از سیاستمداران از جمله حمدین صباحی، عبدالجلیل مصطفی، عمار علی حسن،جورج اسحق، خالد عل، سمیر علیش، یحیی قزاز، معصوم مرزوق، مدحت الزاهد، سمیر غطاس، محمد بسیونی، فرید زهران، زیاد العلیمی و مالک عدلی حضور داشتند.

طبق گزارش پایگاه بانوراما الشرق‌الأوسط، شرکت‌کنندگان در این نشست توافق کردند که روز شنبه در مقر حزب الکرامه یک کنفرانس خبری برای اعلام جزئیات این تظاهرات و همچنین برگزاری تظاهرات مشابه در مقابل هیأت دولت در روز ۱۶ ژانویه همزمان با صدور رأی دادگاه عالی اداری درباره این توافقنامه، برگزار شود.

محمد بسیونی دبیر کل حزب الکرامه در این باره گفت که ابلاغیه و سندی جهت اخطار به نهادهای مربوطه تهیه شده که ۷۲ ساعت پیش از برگزار تظاهرات اعتراض‌آمیز ارائه خواهد شد اما هرگز منتظر پاسخ این نهادها برای لغو تظاهرات نخواهد ماند.

فرید زهران رئیس حزب المصری الدیمقراطی نیز گفت: دولت با ارجاع توافقنامه به پارلمان، توپ آتش را به زمین آنها انداخت و در صورت موافقت پارلمان با این توافقنامه ما نیز این دو جزیره را اشغال شده تلقی کرده و برای آزادسازی آن مبارزه خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمتون گرم باید از یه جایی شروع بشه. یا علی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج