جاباما
۴۵۶۳۱۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دو فصل پایانی بازی تاج و تخت شگفت‌انگیز هستند

دو فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت از فصل‌­های قبلی کوتاه‌­تر هستند، اما ایان گلن (Iain Glen) ستاره این سریال در نقش جورا مورمونت قول ­داده‌است که فصل‌­های پیش رو به همان اندازه جذاب و دیوانه‌وار باشند.

وب سایت سینما گیمفا: دو فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت از فصل‌­های قبلی کوتاه‌­تر هستند، اما ایان گلن (Iain Glen) ستاره این سریال در نقش جورا مورمونت قول ­داده‌است که فصل‌­های پیش رو به همان اندازه جذاب و دیوانه‌وار باشند.
دو فصل پایانی بازی تاج و تخت شگفت‌انگیز هستند

در همین رابطه او در گفت‌ و گو با Radio time گفت:

ما بر خلاف فصول قبلی که هرکدام از فصل­‌ها در ده قسمت پخش می‌شدند، فصول جدید را به ترتیب در هفت و شش اپیزود به پایان خواهیم رساند.

با پایان یافتن فصل ششم سریال در ماه ژوئن و شرکت در مراسم امی و کسب بهترین درام برای دومین سال متوالی، این سریال رکورد بیشترین جایزه در تاریخ مراسم امی برای یک سریال را که در اختیار سریال Frasier بود، به دست آورد. همچنین فصل ششم با ۸٫۹ میلیون بیینده، پربیننده‌­ترین فصل در میان فصول قبلی سریال شد.

ایان گلن در ادامه افزود:

فصل هفتم در تابستان پیش رو پخش می‌­شود و احتمالاً فصل پایانی در سال ۲۰۱۸‌ پخش خواهد شد. من به شما قول می­‌دهم این دو فصل به باشکوهی فصل­‌های قبلی هستند. من فکر می­‌کنم دلیل اینکه دو فصل پایانی در قسمت­‌های کمتر تهیه می‌­شود به این دلیل است که با در نظر گرفتن مقیاس و اندازه بزرگ داستان و جهانی که برای آن خلق شده، برای اینکه به یک روایت شگفت انگیز و غیر خسته‌کننده دست پیدا کنیم، ما نیاز به همان هفت قسمت داشتیم و اگر بیشتر از این می‌شد شاید شاهد اپیزود­های خسته کننده‌­ای بودیم.

او ادامه داد:

ما می دانیم که داریم به اخر داستان می­‌رسیم و درحال حاضر سرسی به تخت آهنین تکیه زده است، جان اسنو پادشاه شمال شده است و دنریس هم به وستروس برمی­‌گردد. در فصل آخر از این افرادی که داخل بازی هستند، بعضی از آن‌ها حذف می­‌شوند و بعضی از آن‌ها باقی می­‌مانند. در ضمن رابطه بین کاراکترها بیشتر می‌شود و بیشتر از گذشته آن­‌ها آگاه می­‌شویم.

ایان در مورد زنده ماندن جورا مومونت تا پایان سریال گفت:

من در این مورد چیزی نمی‌­دانم، اما جورا از ابتدا جز کاراکترهای پایلوت سریال بود و تا الان در همه فصل‌ها حضور داشته‌است. امیدوارم که دیوید و دن (نویسندگان سریال) با او مهربان باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج