۴۵۶۳۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تجربه رانندگی‌ در آینده با کانسپت جدید بوش

در CES ۲۰۱۶، بوش یک طرح مفهومی دیجیتالی از یک کابین خودرو را ایجاد نمود که شبیه به سایر طرح ها در این زمینه نبوده است و می توانست راننده را در یک محیط پر از نمایشگر احاطه کند. طرح امسال بر اساس همان طراحی با مجموعه ی چند نمایشگری مشابه و تکنولوژی بیشتر ساخته شده است.

وب سایت TopInEarth - جمیله محمدی چراتی: در CES ۲۰۱۶، بوش یک طرح مفهومی دیجیتالی از یک کابین خودرو را ایجاد نمود که شبیه به سایر طرح ها در این زمینه نبوده است و می توانست راننده را در یک محیط پر از نمایشگر احاطه کند. طرح امسال بر اساس همان طراحی با مجموعه ی چند نمایشگری مشابه و تکنولوژی بیشتر ساخته شده است.
تجربه رانندگی‌ در آینده با کانسپت جدید بوش
راننده در این طرح می تواند از شخصی سازی های مبتنی بر تشخیص چهره، تکنولوژی نمایشگر OLED و کنترل حرکتی لذت ببرد. برای اطلاعات بیشتر توجه شما را به خواندن ادامه ی این خبر در بهترین ها در زمین جلب می کنیم.

طرح مفهومی جدید بوش نسبت به طرح سال گذشته کمی کلاسیک تر و کم زرق وبرق دارتر است. طرح امسال، پایه ی تبدیل پذیر نور EDAG خود را از دست داده است تا از تریم چوبی در سراسر فضای باز داخلی استفاده شود. نمایشگرهای دیجیتال این بار به صورت سه بعدی تر چیدمان شده اند و یک نمایشگر عریض مرکزی در بالای کنسول دیجیتال قرار گرفته و یک نمایشگر عریض دیگر را نیز در جلوی هر صندلی می بینیم.
تجربه رانندگی‌ در آینده با کانسپت جدید بوش

نمایشگرها از تکنولوژی OLED بهره می برند و گرافیک های واضحی را ایجاد می کنند. نمایشگرهای چپ و راست جایگزین آینه های بغل خودرو شده و با چند سیستم دوربین ویدئویی تغذیه می شوند. این سیستم می تواند بر اساس موقعیت رانندگی تنظیم شده، یک دید عقب باریک را در طول رانندگی در بزرگراه ها یا دید وسیع تر را در حین رانندگی در شهرها نشان دهد.

تکنولوژی تشخیص چهره از ویژگی هایی است که کمپانی های دیگر مانند کرایسلر نیز در CES ارائه نموده اند و بوش از این تکنولوژی به همان شیوه البته منحصرا برای راننده استفاده کرده است. پس از آنکه دوربین نظارتی راننده را شناسایی کرد، خودرو به صورت خودکار غربیلک فرمان، آینه ها، دمای داخلی و ایستگاه رادیویی را بر اساس تنظیمات ترجیحی راننده تنظیم می کند.
تجربه رانندگی‌ در آینده با کانسپت جدید بوش

مانند فضای داخلی طرح سال گذشته ی بوش، مدل جدید نیز دارای بازخوردهای تاچ اسکرین لمسی است. این تکنولوژی به نمایشگر اطلاعات-سرگرمی خودرو حس کلیدهای فیزیکی را بخشیده و به این ترتیب راننده حتی بدون نگاه کردن در استفاده از آنها راحت تر است.

این کانسپت قرار نیست در جایی تولید شود اما بوش از آن به عنوان طرحی برای توضیح سیستم پارک خود استفاده می کند. با استفاده از سنسورهای اولتراسونیک، خودروی بوش می تواند فضاهای پارکینگ خالی را تشخیص داده، داده ها را وارد یک نقشه ی دیجیتال کند و در این قسمت الگوریتم های بوش از این داده ها برای ایجاد یک نقشه از پارکینگ استفاده می کنند. بوش پیش از این هم این سیستم پارک خود را در آلمان تست کرده و در نظر دارد اواخر سال جاری آن را به پروژه های امریکایی بیافزاید.

کانسپت جدید بوش یکی از بهترین کانسپت های خودروی CES امسال به شمار می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج