جاباما
۴۵۶۳۷۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ضرب و شتم دو ایرانی به دست پلیس گینه

سفیر کشورمان در استرالیا با اعلام این خبر که ایران واسترالیا برای راه اندازی خط پروازی مستقیم به تفاهم رسیدند، از پیگیری ضرب و شتم دو مهاجر ایرانی به دست پلیس گینه نو خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: سفیر کشورمان در استرالیا با اعلام این خبر که ایران واسترالیا برای راه اندازی خط پروازی مستقیم به تفاهم رسیدند، از پیگیری ضرب و شتم دو مهاجر ایرانی به دست پلیس گینه نو خبرداد.

عبدالحسین وهاجی با اشاره به یادداشت تفاهم همکاری‌های هوایی امضا شده بین ایران و استرالیا گفت: این یادداشت تفاهم لازم‌الاجراست و در حال حاضر هواپیمایی استرالیا می تواند از آسمان ایران برای پروازهایش به اروپا استفاده کند، بنابراین موافقت‌نامه هوایی هم امضا شده که برای ضمانت اجرایی آن لازم است مجلس شورای اسلامی تصویب کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر که زمان‌بندی پروازهای مستقیم هنوز مشخص نشده است بر اساس یادداشت تفاهم امضا شده هواپیمایی استرالیا می‌تواند از آسمان ایران در پروازهای به اروپایش جهت عبور استفاده کند. این حق برای ایران هم محفوظ است ولی چون ایران پروازی به این کشور ندارد عملا بلا استفاده باقی خواهد ماند.

وهاجی خاطرنشان کرد: دریافت خدمات هوایی و برقراری پروازهای مستقیم بین شهرهای ایران و استرالیا از جمله پرواز بین شهرهای سیدنی، بریزبن، ملبورن و پرث و شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان بعد از توافق جداگانه بین شرکت های هوایی متعلق به دو کشور و اولویت‌های پروازی آنها فراهم می‌شود.

سفیر کشورمان در کانبرا همچنین با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر حمله پلیس مهاجرت گینه به دو مهاجر ایرانی، گفت: ما در یادداشتی به وزارت امور خارجه درخواست توضیح داده ایم و تا پاسخ روشن طرف استرالیایی دریافت نشود نمی توانیم صریحا اعلام نظر کنیم.

وی ادامه داد: اما تاکنون دو نظر در رسانه ها بیان شده است؛ یکی اینکه این پناهجویان در حال مستی قصد خروج از کمپ برای شرکت در مراسم شب عید سال نو میلادی را داشتند که مورد ضرب و شتم نیرو های گارد قرار گرفته اند و دومین تفسیر این است که پناهجویان مست نبودند و مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند، در هر صورت موضوع در دست پیگیری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه بد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج