جاباما
۴۵۶۴۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تکذیب لیست انتخاباتی منتسب به اصلاح‌ طلبان

رییس کارگروه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری شورای عالی سیاست گفت: لیستی از سوی شورای عالی سیاست‌گذرای اصلاح‌طلبان منتشر نشده است. برخی با انتشار چنین لیست‌هایی می‌خواهند نظرات خود را القاء کنند.

خبرگزاری ایلنا: حسین کمالی رییس کارگروه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان درباره لیستی که اخیراً منتشر شده و در آن نام ۲۱ نفر از اصلاح‌طلبان، ورزشکاران و هنرمندان دیده می‌شود، گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری به پیشنهاد شورای هماهنگی و با ترتیب بخش اصلی اصلاح‌طلبان جامعه تشکیل شد، دارای سه کارگروه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری، استان‌ها و تعامل و رایزنی است. شورا وظایف و برنامه‌هایی که در دست انجام دارد را به این سه کارگروه سپرده است.

او ادامه داد: کارگروهی که باید مشخص کند کدام نامزد صلاحیت دارد در لیست قرار بگیرد، کارگروه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری است که من مسئولیت آن را بر عهده دارم.

کمالی در ادامه خاطرنشان کرد: تا این لحظه شاخص‌هایی که بر اساس آن کاندید‌اها مشخص می‌شوند، قطعی نشده، این شاخصه‌ها بعد از اعلام و ارجاع به شورای عالی سیاست‌گذرای و سپس تصویب آن در شورا، به استان‌ها اعلام خواهد شد که بعد از آن برنامه اصلاح‌طلبان برای گزینش افراد را آغاز می‌کنیم.

او تاکید کرد: این نوع لیست‌هایی که منتشر می‌شود در واقع یک نوع القاء مطلب و نظرات اشخاصی است که میل دارند نظراتشان به عنوان نظرات جمع تلقی شود. شورای عالی سیاست‌گذاری تا این لحظه هیچ‌گونه تصمیمی نگرفته است و هر لیستی که منتشر شود، واقعی نیست و بر اساس علایق شخصی افراد نوشته شده است.

او در پاسخ به این سؤال که آیا شورای عالی سیاست‌گذاری با شخصی برای کاندیداتوری صحبت کرده است یا خیر گفت: شاخص‌ها تعیین نشده که بخواهیم بر اساس آن با اشخاص گفت‌و‌گو داشته باشیم. شورای عالی سیاست‌گذاری تا این لحظه با شخصی صحبت نکرده است.

رییس کمیته تدوین سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری درباره منشور انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: منظور از منشور، اصول کلی و مبنای است که بر اساس آن انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

او در ادامه افزود: در کمیته تعیین راهبردهای سیاست‌های انتخاباتی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان موارد متعددی از جمله منشور انتخاباتی، برنامه‌های نامزد‌ها، اخلاق انتخابات و همچنین نحوه برگزاری خود انتخابات در دستور کار قرار گرفته است که به تدریج بررسی خواهند شد و بعد از تصویب در کمیته‌ به شورای عالی سیاست‌گذاری برای تصویب نهایی ارسال می‌شود.

کمالی خاطر نشان کرد: شاخصه‌هایی در کمیته تعیین شده است که بر اساس آن نامزد‌ها گزینش می‌شوند.

او در ادامه گفت: جلسه‌ای هفته جاری برگزار خواهد شد که در آن اصول کلی شاخص‌ها به شورای عالی سیاست‌گذاری تقدیم می‌شود که بعد از تایید این شورا به کارگروه استان‌ها و برنامه‌ریزی‌ها ارائه می‌شود و اگر قصد معرفی شخصی را دارند، بر اساس این معیار‌های مشخص شده اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج