۴۵۶۴۴۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

کشف تجهیزات خاص تصویربرداری در تهران

یک محموله بزرگ حاوی ۵ کانتینر از تجهیزات خاص رایانه‌ای و تصویربرداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهر تهران کشف شد؛ در این عملیات تعدادی سرورهای پرقدرت شناسایی شد که برای مصارف خاصی همچون پشتیبانی سامانه‌های بزرگ استفاده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: یک محموله بزرگ حاوی ۵ کانتینر از تجهیزات خاص رایانه‌ای و تصویربرداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهر تهران کشف شد؛ در این عملیات تعدادی سرورهای پرقدرت شناسایی شد که برای مصارف خاصی همچون پشتیبانی سامانه‌های بزرگ استفاده می‌شود.

قاسم خورشیدی با اشاره به کشف ۵ کانتینر از تجهیزات خاص رایانه‌ای توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهر تهران اظهار داشت: با همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران، سربازان گمنام امام زمان (عج) یک محموله بزرگ تجهیزات خاص رایانه‌ای که شامل ۵ کانتینر بود را از یکی از گمرکات مرزی مورد رصد نامحسوس خود قرار دادند و عصر روز چهارشنبه پس از شناسایی ۲ مالک این محموله بزرگ، در عملیاتی، این ۵ کانتینر را توقیف کردند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه این محموله با اظهارنامه خلاف واقع وارد کشور شده بود، گفت: پس از شناسایی این محموله با همکاری گمرک و پس از توقیف ۵ کانتینر محموله مذکور، ماموران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی موفق به کشف مقادیر بسیاری «مینی کامپیوتر»، «دوربین‌های تصویربرداری سینمایی» که ارزش هریک بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شد و تعدادی سرورهای عظیم و بسیار پر قدرت شدند که ارزش ریالی هریک از این سرورها بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: سرورهای عظیم کشف شده در این محموله به قدری پر قدرت هستند که گفته می‌شود برای مصارف خاص همچون پشتیبانی سامانه‌های بزرگ از جمله سامانه‌های بانکی پر ترافیک استفاده می‌شود.

خورشیدی با بیان اینکه صورت برداری از کالاهای قاچاق مکشوفه این ۵ کانتینر ادامه دارد افزود: با توجه به حجم انبوه کالاهای این محموله، صورت برداری از کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات ادامه دارد ولی برآوردهای اولیه از ارزش ریالی کالاهای صورت برداری شده، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال را نشان می‌دهد.

به گفته خورشیدی این محموله با اظهارنامه خلاف واقع و در قالب «تین» به کشور وارد شده بود و خبرهای تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدموسی

      یکی از کانتینرها به اسم من بزنید. اگر هم مزایده به یک ده هزارم قیمت زدید خریداریم

    • امیر

      ایول عجب چیزی آوردن بابا بدید به دانشجوهای ندار یه شبکه اجتماعی توپ باهاش بسازیم جون جدتون ندید زیر لودر هاااااااااا

    • جواد

      فقط سرورهای عظیم که تعبیر به تعدادی شده هرکدوم 10 میلیارد تومن قیمت گذاری شده مقادیر بسیاری هم مینی کامپیوتر و دوربین جمعن به اندازه 5 تا کانتینر که قیمت هرکدام 100 میلیون تومن = 300 میلیارد ریال خخخخخخ

    • مهنام

      این قیمت ها رو کی بر آورد کرده و مالک اون کیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج