۴۵۶۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نوروز ۹۲ کدام ستاره ها به سینما می آیند؟

در پی قطعی شدن اکران نوروزی می‌توان از مهدی‌هاشمی، مریلا زارعی، امین حيایی، شهاب حسینی‌، نگار جواهريان و اکبر عبدی به عنوان بازیگرانی که در ايام نوروز بر پرده سینماها حضور دارند، نام برد.

خبرگزاری ایسنا: در پی قطعی شدن اکران نوروزی می‌توان از مهدی‌هاشمی، مریلا زارعی، امین حيایی، شهاب حسینی‌، نگار جواهريان و اکبر عبدی به عنوان بازیگرانی که در ايام نوروز بر پرده سینماها حضور دارند، نام برد.

مهدی‌هاشمی، مریلا زارعی و امین حيایی بازیگران اصلی «رژیم طلایی» به کارگردانی رضا سبحانی هستند.

مهدی‌هاشمی که سال گذشته با «ضدگلوله» در جشنواره فیلم فجر درخشید و این فیلم امسال روی پرده سینماها آمد در جشنواره فجر ۳۱ با «فرزند چهارم» حاضر بود.

نوروز 92 کدام ستاره ها به سینما می آیند؟

این بازیگر دو فیلم توقیف شده «خانه پدری» و «تلفن همراه ريیس‌جمهور» را نیز آماده اکران دارد، ‌هاشمی در «رژیم طلایی» ایفاگر یک نقش کمدی است. مریلا زارعی هم سال گذشته «خوابم مياد» را در جشنواره فیلم فجر داشت و این فیلم آخرین اثر اکران شده او است که به فروش میلياردی دست پیدا کرد.

این بازیگر که فیلم توقیفی «خرس» را آماده اکران دارد در این دوره جشنواره با فیلم‌های «همه چیز برای فروش» و «هیس دخترها فرياد نمی زنند» متقاضی بود که تنها فیلم دومش موفق به حضور شد.

امین حيایی که به تازگی کنسرت نمایش موزیکال «قحطی نور» را روی صحنه تالار وحدت دارد در سال جاری دو فیلم «اختاپوس» و «قلاده‌های طلا» را روی پرده سینماها داشت. این بازیگر نیز فیلم «خودزنی» را پشت اکران دارد. در «حوض نقاشی» به کارگردانی مازيار میری؛ شهاب حسینی‌، نگار جواهريان و فرشته صدرعرفایی نقش‌های اصلی را دارند.

شهاب حسینی‌ که در حال حاضر «من و زیبا» را در حال اکران دارد پیش از این نیز «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» از او اکران شد، این بازیگر در جشنواره فیلم فجر علاوه بر «حوض نقاشی» که در آن نقش متفاوتی را ایفا می‌کند با فیلم «هیس دخترها فرياد نمی‌زنند» نیز حاضر بود. حسینی فیلم توقیف شده «خانه پدری» را آماده اکران دارد.

نگار جواهريان هم چندی پیش «بیخود و بی‌جهت» را در حال اکران داشت.

در «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی، اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نيا، کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاويانی، امیردژاکام، امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کاميابی و محبوبه بيات به ایفای نقش می‌پردازند.

اکبرعبدی که بعد از موفقیتش با فیلم«خوابم مياد» بار دیگر این روزها دوران پرکاری را سپری می‌کند در «رسوایی» در نقش یک روحانی ظاهر شده است.

در «قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی؛ امیر جعفری، اشکان خطیبی، بهاران بني احمدی، مهرداد صدیقيان، سروش صحت، محمدرضا غفاری، مارتین‌ شمعون‌پور، ‌روشنک گرامی، ندا جبراییلی و امید روحانی حضور دارند.

انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» به کارگردانی بهرام عظیمی دیگر فیلمی است که در نوروز اکران می‌شود و در این فیلم برای اولین بار بازیگران مطرح سینما همچون هدیه تهرانی، بهرام رادان‌، مهران مدیری‌، گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نيا، ‌حبیب رضایی، حسام نواب صفوی و مهتاب نصیر پور در قالب شخصیتی کارتونی حضور پیدا کرده‌اند و با صدای خودشان به کاراکترشان جان داده‌اند.

محمد رضا شریفی‌نيا تنها بازیگر فیلم‌های نوروزی است که دو فیلم همزمان روی پرده خواهد داشت.

فیلم سه بعدی «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی که به تازگی به جمع فیلم‌های نوروزی اضافه شده است در آن پوريا پورسرخ، لیلا اوتادی، مهران رجبی، حسام شجاعی، نیما شاهرخ شاهی و مهدی مقدم (خواننده پاپ) ایفای نقش کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج