۴۵۶۵۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرط یوونتوس برای قرض دادن زازا به والنسیا

رسانه‌های ایتالیایی از تمایل باشگاه والنسیا برای جذب مهاجم ایتالیایی بانوی پیر خبر داده و اعلام کرده‌اند که قهرمان ایتالیا برای انتقال قرضی بازیکنش به اسپانیا یک شرط تعیین کرده است.

خبرگزاری تسنیم: به نظر می‌رسد که سیمونه زازا بیش از هر زمانی دیگر به انتقال به والنسیا نزدیک شده است. با وجود استعفای چزاره پراندلی از سرمربیگری والنسیا، برنامه این باشگاه برای جذب زازا همچنان پابرجاست اگرچه شرطی که یوونتوس برای قرض دادن این بازیکن ایتالیایی تعیین کرده، ممکن است خفاش‌ها را از خرید او منصرف کند.

چند رسانه ایتالیایی از جمله اسکای اسپورت ایتالیا و سوپردپورتس، مدعی شده‌اند که دو باشگاه به عقد قراردادی قرضی با امکان تبدیل شدن به قراردادی قطعی در پایان فصل در صورت پرداخت ۱۶ میلیون یورو از سوی والنسیا نزدیک شده‌اند اما یوونتوسی‌ها خواهان گنجاندن بندی برای اجباری شدن انتقال قطعی زازا به ورزشگاه مستایا هستند.

پیش از این گفته می‌شد که یوونتوس این شرط را برای والنسیا تعیین کرده که در صورت استفاده از زازا در تعداد مشخصی از بازی‌های رسمی‌اش، ملزم به قطعی کردن قرارداد او خواهد شد.

به گزارش اسپورت ایتالیا سقفی که یوونتوس برای والنسیا تعیین کرده چهار تا پنج بازی است چرا که بانوی پیر نمی‌خواهد داستان انتقال قرضی زازا به وستهام تکرار شود، زمانی که این مهاجم ایتالیایی قبل از انجام چهاردهمین بازی رسمی‌اش برای تیم لندنی، به تورین برگردانده شد.

این‌طور که پیداست یوونتوس می‌خواهد به شیوه‌ای مهاجم نیمکت‌نشین خود را به والنسیا بفرستد که از قطعی شدن قرارداد او اطمینان حاصل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج