۴۵۶۷۱۷
۱ نظر
۵۰۲۳
۱ نظر
۵۰۲۳
پ

گوشی جادویی هواوی با قابلیت های شگفت انگیز

گوشی Honor Magic که ماه گذشته در چین عرضه شد، از قابلیت های شگفت انگیزی برخوردار است. این گوشی می تواند با استفاده از فناوری تشخیص چهره، نوتیفیکیشن ها را تنها برای صاحب گوشی نمایش دهد.

وب سایت کلیک: گوشی Honor Magic که ماه گذشته در چین عرضه شد، از قابلیت های شگفت انگیزی برخوردار است. این گوشی می تواند با استفاده از فناوری تشخیص چهره، نوتیفیکیشن ها را تنها برای صاحب گوشی نمایش دهد.
گوشی جادویی هواوی با قابلیت های شگفت انگیز

گوشی Honor Magic ماه گذشته در چین عرضه شد. همانطور که از نام این گوشی پیدا است، از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است. قابلیت های مرتبط با هوش مصنوعی بخشی از قابلیت های این گوشی است. این گوشی می تواند به صورتی تنظیم شود که نوتیفیکیشن ها تنها زمانی که صفحه نمایش گوشی در مقابل صورت شما قرار دارد، نمایش داده شوند و یا مثلا زمانی که در حال صحبت کردن در مورد موضوع خاصی هستید (مثلا زمان فیلم ها) یک سری اطلاعات اضافه، نمایش داده شود.
گوشی جادویی هواوی با قابلیت های شگفت انگیز

برای استفاده از قابلیت های مرتبط با هوش مصنوعی این گوشی نیازمند استفاده از اینترنت هستید؛ اما بدون اینترنت می توانید از قابلیت های دیگر این گوشی، همچون نمایش نوتیفیکیشن ها تنها برای خودتان با استفاده از فناوری تشخیص چهره استفاده کنید؛ مثلا اگر عینکی هستید، می توانید یک تصویر با عینک و یک تصویر بدون عینک از خود بگیرید و سپس خواهید دید که این گوشی جادویی نوتیفیکیشن ها را فقط برای شما نمایش می دهد که قابلیت جالبی است.
گوشی جادویی هواوی با قابلیت های شگفت انگیز

دوربین این گوشی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و دریچه دیافراگم عریض آن باعث می شود افکت بوکه (تار شدن پس زمینه تصویر که باعث می شود سوژه اصلی تصویر بهتر دیده است) در تصویر به خوبی ایجاد شود. دوربین سلفی این گوشی نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و شما می توانید با گرفتن تصویر از خودتان از زاوایای مختلف، یک عکس سلفی خوب از خود بگیرید. این حالت ها در دوربین سایر گوشی های این شرکت مانند Honor ۶X که این هفته معرفی شد، نیز دیده می شوند.

این گوشی از طراحی زیبایی برخوردار است و امیدواریم این طراحی زیبا در گوشی های آینده این شرکت نیز به کار گرفته شود. صفحه نمایش منحنی، نوار صورتی رنگ پایین گوشی و شیشه ای بودن قسمت پشت گوشی، همه جزء ویژگی های طراحی زیبا و منحصر به فرد این گوشی محسوب می شوند. البته لازم به ذکر است ممکن است که جای انگشتان شما بر روی این قاب شیشه ای باقی بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدروشن

      نقی الكی میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج