۴۵۷۰۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آمازون کسب و کار اصلی گوگل را تهدید می‌کند

شرکت گوگل بخش اصلی درآمد خود را از طریق کسب و کار تبلیغات موجود در موتور جستجوگر خود به دست می‌آورد. به این شکل هر چه افراد بیشتری در گوگل به جستجو بپردازند، شرایط مالی این شرکت هم بهتر می‌شود. اما ظاهرا در یک بخش بخصوص، یعنی جستجو در حوزه تجارت الکترونیک آمازون بخش قابل توجهی از درآمد گوگل را کاهش داده و به جیب خود می‌فرستد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت گوگل بخش اصلی درآمد خود را از طریق کسب و کار تبلیغات موجود در موتور جستجوگر خود به دست می‌آورد. به این شکل هر چه افراد بیشتری در گوگل به جستجو بپردازند، شرایط مالی این شرکت هم بهتر می‌شود. اما ظاهرا در یک بخش بخصوص، یعنی جستجو در حوزه تجارت الکترونیک آمازون بخش قابل توجهی از درآمد گوگل را کاهش داده و به جیب خود می‌فرستد.
آمازون کسب و کار اصلی گوگل را تهدید می‌کند

براساس یک تحقیق که شرکت Raymond James انجام داده (شرکتی که خدمات مالی ارائه می‌دهد) مشخص شده بیش از نیمی از مردم هنگام خرید آنلاین جستجوشان را در وبسایت آمازون آغاز می‌کنند. در حالی که تنها ۲۶ درصد از افراد برای خرید آنلاین از گوگل شروع به جستجو می‌کنند.

آمازون کسب و کار اصلی گوگل را تهدید می‌کند

نکته مهم دیگر که با نتایج این تحقیقات کاملا هم‌خوان است کاهش درآمد گوگل در این حوزه است که نسبت به سال ۲۰۱۴، شاهد ۵۰ درصد افت بوده است. این در حالی است که سهم آمازون در طول دو سال گذشته به شکل معناداری افزایش یافته است.

آمازون کسب و کار اصلی گوگل را تهدید می‌کند

از طرف دیگر این موضوع در میان گروه‌های سنی مختلف هم بررسی شده و به نظر نمی‌رسد این روند جدید به این زودی‌ها از بین برود چون دقیقا گروه‌های ۱۸ تا ۲۹ ساله بیش از همه برای جستجوی محصولات از آمازون استفاده می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج