۴۵۷۱۰۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اقتباس سینمایی جدید از ماجراهای «شرلوک هولمز»

بعد از قطعی شدن حضور ویل فرل و جان سی. رایلی در نقش دو شخصیت اصلی کمدی «هولمز و واتسن»، حالا نوبت به رالف فاینز بازیگر نامزد اسکار و هیو لاری بازیگر نامزد امی رسیده تا به گروه بازیگران دومین فیلم بلند اتان کوئن ملحق شوند.

وب سایت آی ‌سینما: بعد از قطعی شدن حضور ویل فرل و جان سی. رایلی در نقش دو شخصیت اصلی کمدی «هولمز و واتسن»، حالا نوبت به رالف فاینز بازیگر نامزد اسکار و هیو لاری بازیگر نامزد امی رسیده تا به گروه بازیگران دومین فیلم بلند اتان کوئن ملحق شوند.
اقتباس سینمایی جدید از ماجراهای «شرلوک هولمز»

این پروژه که جدیدترین اقتباس سینمایی از ماجراهای کارآگاه معروف دنیای ادبیات «شرلوک هولمز» به شمار می‌رود، با حمایت استودیوی «سونی» روی پرده خواهد رفت. کوئن علاوه‌بر کارگردانی یک فیلم بلند با عنوان «سخت شو»، نگارش فیلمنامه‌های «مردان سیاهپوش ۳» و «ماداگاسکار: فرار به افریقا» را در کارنامه خود دارد.

به گزارش «گاردین»، فاینز بازیگر انگلیسی نامزد اسکار و لوری بازیگر و کمدین نامزد جایزه امی به عنوان بازیگران نقش مکمل فیلم کمدی «هولمز و واتسن » با تهیه‌کنندگان سونی قرارداد بستند. فرل و رایلی در سومین همکاری خود بعد از دو فیلم «شب‌های تالادگا» و «برادرهای ناتنی»، در نقش دو شخصیت اصلی این پروژه کمدی مقابل دوربین خواهند رفت.

جزییات مربوط به نقش‌هایی که به فاینز و لاری پیشنهاد شده، همچنان محرمانه است اما به گفته منابع آگاه، دو بازیگر انگلیسی قرار است در نقش دو تن از شخصیت‌های محبوب و دوست‌داشتنی داستان‌های هولمز ظاهر شوند.

اتان کوهن ۴۲ ساله، نویسندگی و کارگردانی این پروژه را که به تازگی در لندن مقابل دوربین رفته، به عهده دارد. آدام مک‌کی نویسنده و کارگردان فیلم تحسین‌شده «رکود بزرگ» به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

آخرین حضور فاینز بر پرده سینما به کمدی «درود بر سزار!» ساخته برادران کوئن برمی‌گردد. فاینز که با اجرای ماندگار خود در فیلم‌های «فهرست شیندلر» و «بیمار انگلیسی» موفق به ثبت دو نامزدی اسکار در کارنامه خود شده، با ایفای نقش «ولدمورت» در مجموعه سینمایی «هری پاتر» به شهرتی بی‌سابقه دست یافت. او سال گذشته، به عنوان صداپیشه انیمیشن موفق «کوبو و دوتار» را نیز بر پرده سینماها داشت.

از سوی دیگر، لوری که برای بازی در «مدیر شب» شبکه «ای ام سی» در فهرست نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۱۷ قرار دارد، آخرین‌بار فیلم در نقش یکی از شخصیت‌های شرور فیلم «سرزمین فردا» (Tomorrowland) بر پرده سینماها ظاهر شده است. لوری همچنین بازی در سریال «معاون رییس جمهور» (Veep) محصول پربیننده شبکه «اچ بی او» را نیز در کارنامه خود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج