جاباما
۴۵۷۱۱۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بعد از فصل دوم «فارگو»

کریستن دانست بار دیگر به تلویزیون می‌آید

کریستن دانست که سال گذشته در فصل دوم سریال «فارگو» بازی کرده بود، تصمیم دارد بار دیگر حضور در یک سریال تلویزیونی به تهیه‌کنندگی جرج کلونی و گرنت هسلُو را تجربه کند.

وب سایت فیلم نت نیوز: کریستن دانست که سال گذشته در فصل دوم سریال «فارگو» بازی کرده بود، تصمیم دارد بار دیگر حضور در یک سریال تلویزیونی به تهیه‌کنندگی جرج کلونی و گرنت هسلُو را تجربه کند.
کریستن دانست بار دیگر به تلویزیون می‌آید

شبکه‌ی amc که بیشتر به خاطر سریال‌هایی مثل برکینگ بد و مردگان متحرک شناخته شده است، به تازگی کار روی سریالی تحت عنوان در باب خدا شدن در فلوریدای مرکزی (On Becoming A God In Central Florida) آغاز کرده است که داستانش در دهه‌ی ۹۰ می‌گذرد و قرار است کریستن دانست در آن بازی کند و جزو تهیه‌کننده‌ها هم باشد. یورگوس لانتی‌موس (کارگردان فیلم خرچنگ/The Lobster) برای کارگردانی این سریال انتخاب شده است و جرج کلونی و گرنت هسلُو هم از تهیه کنندگان آن خواهند بود.

این سریال که رابرت فونکه و مت لاتسکی فیلمنامه‌ی آن را بر اساس فیلمنامه‌ای قدیمی از خودشان نوشته‌اند، یک کمدی سیاه است درباره‌ی فرهنگ اقتصاد آزاد و تلاش خستگی‌ناپذیر یک زن (دانست) برای دستیابی به رویای آمریکایی در سال‌های دهه‌ی ۹۰. زنی که به تازگی بیوه شده و سرمایه‌ای هم ندارد و مجبور است با نیرنگ و دروغ و نقشه‌های متعدد، راهش را به رده‌های بالای یک شرکت چند ملیتی باز کند. همان شرکتی که زندگی‌اش را نابود کرده است.

فانکه و لاتسکی و کریستن دانست به همراه دو تهیه کننده‌ی اسکار گرفته یعنی جرج کلونی و هسلُو این سریال را تهیه می‌کنند. سریال در مراحل اولیه است و هنوز بازیگران دیگری برای آن مشخص نشده. کریستن دانست پیش از این در فصل دوم سریال فارگو بازی کرده بود که به خاطرش نامزدی گولدن گلوب و امی هم دریافت کرد. جدیدترین فیلم او چهره‌های پشت پرده (Hidden Figures) این هفته اکرانش را آغاز کرده است و به تازگی بازی در فیلم جدید سوفیا کاپولا فریب خورده (The Beguiled) را به پایان رساند.

یورگوس لانتی‌موس، کارگردان یونانی تبار که با ساخت خرچنگ موفقیت‌های زیادی را در جشنواره‌های مختلف کسب کرد، به تازگی فیلمی ساخته است با نام کشتن گوزن مقدس (The Killing of a Sacred Deer) که تریلری روانشاسانه است و در آن مجدداً با کالین فارل همکاری کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج