۴۵۷۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سوريان: شايد کشتي را کنار بگذارم

قهرمان المپيک ۲۰۱۲ لندن و دارنده شش مدال طلاي کشتي فرنگي جهان و المپيک در پاسخ به اين پرسش که از چه زماني تمريناتش را آغاز مي‌کند؟ اظهار کرد: هنوز هيچ تصميمي براي کشتي گرفتن ندارم،‌ چرا که آنقدر عقب افتادگي در زندگي‌ام دارم که هنوز وقت نکرده‌ام به کشتي فکر کنم.

ایسنا: قهرمان المپيک ۲۰۱۲ لندن و دارنده شش مدال طلاي کشتي فرنگي جهان و المپيک در پاسخ به اين پرسش که از چه زماني تمريناتش را آغاز مي‌کند؟ اظهار کرد: هنوز هيچ تصميمي براي کشتي گرفتن ندارم،‌ چرا که آنقدر عقب افتادگي در زندگي‌ام دارم که هنوز وقت نکرده‌ام به کشتي فکر کنم.

طلايي پنج دوره مسابقات کشتي قهرماني جهان در پاسخ به اين پرسش که آيا در رقابت‌هاي جهاني مجارستان کشتي مي‌گيرد؟ گفت: دوست دارم دوباره کشتي بگيرم. همه تلاشم را هم براي برگشتن به تيم ملي مي‌کنم، ولي فعلا هيچ چيز درباره آينده ورزشي ام مشخص نيست.

وي افزود: برنامه ام مشخص نيست، نمي‌دانم که به کشتي گرفتن ادامه بدهم يا نه.

سوريان در جواب به سوال ديگري مبني بر اين که اگر ادامه دهي در چه وزني کشتي مي گيري؟ گفت: اگر به کشتي گرفتن ادامه دهم قطعا در وزن خودم يعني ۵۵ کيلوگرم مسابقه خواهم داد.

دارنده نشان طلاي بازي‌هاي المپيک لندن در واکنش به اين اظهار نظر که حيف نيست در اوج موفقيت کشتي را کنار بگذاري؟ پاسخ داد: به دليل مشغله زيادي که در زندگي ام دارم شايد کشتي را کنار بگذارم. ما حرفه‌اي ورزش مي‌کنيم ، ولي ورزش ايران حرفه‌اي نيست. آنقدر در طول ۱۰ سال گذشته حرفه‌اي به کشتي فکر کردم که از رسيدگي به خودم و خانواده ام باز ماندم. من تا روزي که حس کنم توان دارم و مي‌توانم مدال بگيرم سرباز تيم ملي خواهم بود و در غير اين صورت کشتي را کنار مي‌گذارم.

سوريان در پايان درباره برگزاري ديدارهاي خيريه ميان تيم‌هاي المپيکي‌ها و هنرمندان، تصريح کرد: حرکت خيرخواهانه و زيبايي بود. فکر مي‌کنم آنچه که اين اتفاق را زيباتر مي‌کند اين است که جنبه خيريه دارد. مايه افتخار حميد سوريان است که به عنوان يک عضو کوچک در جمع دوستان عزيز باشد. اميدوارم اين حرکت بيش از پيش تکرار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج