جاباما
۴۵۷۱۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

وقتی انگیزه کافی برای کسب و کار نداریم چه کنیم؟

حتما برای همه آدم ها روزهایی وجود دارد که خیلی هم دست و دلشان به کار نمی رود. قصد داریم در این متن ببینیم در مواجهه با نبود انگیزه برای کسب و کار چه باید کرد.

وب‌سایت برسام - مائده صدیقی: حتما برای همه آدم ها روزهایی وجود دارد که خیلی هم دست و دلشان به کار نمی رود. قصد داریم در این متن ببینیم در مواجهه با نبود انگیزه برای کسب و کار چه باید کرد.

به هر حال مواقعی در کسب و کار پیش می آید که آدم ها کم کم انگیزه شان را از دست می دهند. اما با این وجود باز هم باید ادامه داد و باز هم باید بهره وری لازم را حفظ کرد. بنابراین هر زمان که حس کردید به این حالت دچار شده اید به این پیشنهادات که در پایین می آید توجه کنید:
وقتی انگیزه کافی برای کسب و کار نداریم چه کنیم؟

قبل از انجام دادن کار برای خودتان جایزه ای تعیین کنید!

وقتی کاری جدید را شروع می کنید، مهم ترین چیز درباره آن وجود انگیزه است. پس سعی کنید سطح دوپامینتان را بالا ببرید. کاری را که دوست دارید بکنید. فیلمی ببینید، دسری بخورید و سعی کنید کمی هم انگیزه های خوشحال کننده برای انجام دادن کارتان ایجاد کنید.

محیط کارتان را مرتب کنید!

از این موضوع اطمینان حاصل کنید که محیط کارتان قبل از شروع کار جدید مرتب و منظم است. اگر وضعیت چنین نیست، فایل ها و چیزهایی را که نیاز ندارید دور بریزید. از این طریق وقتی کاری را شروع می کنید تمرکزتان را از دست نمی دهید.

کمی موسیقی گوش کنید!

برای جبران نبود انگیزه برای کسب و کار می شود زمانی هم موسیقی گوش کرد. موسیقی کلاسیک و جز برای بهبود روحیه تان مناسب به نظر می رسد. اگر می توانید و هوا اجازه می دهد پنجره ها را هم باز کنید و بگذارید هوای تازه محیط کارتان را پر کند. اکسیژن تازه به مغزتان کمک می کند که بهتر کار کنید.

از کارهای کوچک شروع کنید!

کارهای بزرگتان را به کارهای کوچک تر تقسیم کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا نتیجه بهتری بگیرید. می توانید دستاوردتان را بعد از انجام دادن هر مرحله ارزیابی کنید و بعد از تمام شدن هر کار انگیزه بهتری برای شروع کار بعدی داشته باشید و به همین ترتیب کل پروژه را تمام کنید.

با دوستانتان کار را انجام دهید!

انگیزه هایتان را با همکاری با دیگران بالاتر ببرید. حتما همه ما روزهایی را در دوران تحصیل در نوجوانی تجربه کرده ایم که با دوستانمان گروهی درس می خواندیم. کار هم تقریبا چنین وضعیتی دارد. اگر همکار یا کسی را داشته باشید که بتواند در فعالیت ها کمکتان کند و در هر مرحله انگیزه بخش باشد، بسیار پیش برنده می تواند باشد.

برای موفقیت هایتان رویاپردازی کنید!

برای تقویت انگیزه برای کسب و کار این کار را امتحان کنید. چند ثانیه چشم هایتان را ببندید و سعی کنید تا موفقیت را در ذهنتان تصور کنید. مطالعات نشان می دهد که این کار در نهایت می تواند به افزایش انگیزه های درونی تان منجر شود. بنابراین می توانید کارتان را با اراده بیشتری ادامه دهید.
وقتی انگیزه کافی برای کسب و کار نداریم چه کنیم؟

فقط انجامش دهید!

شعار نایک را همه می دانند: فقط انجامش بده! هر چیزی در پیرامونتان را نادیده بگیرید و کارتان را انجام دهید. فراموش نکنید که آغاز کردن و شروع کردن نصف فرایند انجام کار است. بنابراین وقتتان را تلف نکنید و بر روی کار تمرکز کنید. به سرعت کار را آغاز کنید و به این ترتیب متوجه خواهید شد که شروع کردن از آن چیزی که فکرش را می کردید راحت تر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج