۴۵۷۱۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رييس فراکسيون مبارزه با مفاسد اقتصادي مجلس:

جرم تهیه‏ کننده «شهرزاد» هنوز اثبات نشده

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با رد ادعای اثبات جرم تهیه‌کننده سریال شهرزاد تصریح کرد: هر اطلاعاتی که تاکنون درخصوص صندوق ذخیره فرهنگیان به رسانه‌ها داده شده به قبل از تشکیل این کمیته باز می‌گردد.

خبرگزاری خانه ملت: رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با رد ادعای اثبات جرم تهیه‌کننده سریال شهرزاد تصریح کرد: هر اطلاعاتی که تاکنون درخصوص صندوق ذخیره فرهنگیان به رسانه‌ها داده شده به قبل از تشکیل این کمیته باز می‌گردد.
جرم تهیه‏ کننده «شهرزاد» هنوز اثبات نشده

امیر خجسته در گفت‌وگو با ما با رد «اثبات اتهام پولشویی تهیه‌کننده سریال شهرزاد» و با انتقاد از انتشار خبر کذب توسط برخی از رسانه‌ها درخصوص اثبات جرم برای این متهم از زبان خود، گفت: اگر چه هنوز جرمی محرز نشده، اما از آنجا که فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی این موضوع را چندین ماه قبل از کمیته تحقیق و تفحص از صندوق آغاز کرده، مدارک و مستندات قابل توجهی از اختلاس در این صندوق جمع‌آوری کرده و در اختیار دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طبق آیین نامه از زمان تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی اعضای آن اجازه رسانه‌ای کردن اطلاعات کسب شده تا زمان قرائت گزارش اصلی در صحن علنی مجلس را ندارند و هر اطلاعاتی که تاکنون درخصوص اختلاس‌ها به رسانه‌ها داده شده به قبل از تشکیل این کمیته باز می‌گردد. وی با بیان اینکه متاسفانه برخی رسانه‌هاعوام فریبی می کنند، گفت: برخی از رسانه‌ها مطالب منتشر شده درباره این صندوق را قبل از تایید کمیته تحقیق و تفحص باز نشر می‌دهند و از آنجا که این کار که تشویش اذهان عمومی را در پی دارد، کاملا غیرقانونی است.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: تهیه کننده سریال شهرزاد حق قانونی دارد تا از رسانه‌هایی که به دروغ خبر «اثبات جرم وی» را بدون هیچ مستنداتی منتشر کرده‌اند، شکایت کند و شخصا از طریق قوه قضاییه پیگیر این خبرهای دروغ رسانه‌ای هستم، چراکه هنوز جرمی محرز نشده و پرونده پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان و متهمان آن همچنان در قوه‌قضاییه و کمیته تحقیق و تفحص از این صندوق در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

گفتنی است که روز سه شنبه خبرگزاری میزان به نقل از رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس اعلام کرده بود که تخلفات تهیه کننده شهرزاد در خصوص پولشویی به اثبات رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج