۴۵۷۲۴۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کیت مزرعه خورشیدی که می تواند ۱۵۰ نفر را تغذیه کند

«مزرعه ای از یک جعبه» استارتاپی در سانفرانسیسکو است که ماموریت آن ها ایجاد مزرعه ای تا حد ممکن ساده است. در کیت مخصوص آن ها لوازم ضروری برای شروع یک مزرعه دو هکتاری وجود دارد که امکان تولید غذا برای ۱۵۰ نفر را فراهم می کند.

برترین ها: «مزرعه ای از یک جعبه» استارتاپی در سانفرانسیسکو است که ماموریت آن ها ایجاد مزرعه ای تا حد ممکن ساده است. در کیت مخصوص آن ها لوازم ضروری برای شروع یک مزرعه دو هکتاری وجود دارد (البته بدون زمین) که امکان تولید غذا برای 150 نفر را فراهم می کند. بنیانگذاران «براندی دی کارلی» و «اسکات تامپسون» در مرکز جوانان در کنیا مشغول به کار بودند، تا اینکه متوجه شدند فقدان زیرساخت یک مانع بزرگ برای دسترسی به غذاست. بنابراین ایده «مزرعه ای از یک جعبه» متولد شد.
کمبود زیرساخت ها در بسیاری از مناطق توسعه نیافته و حتی در ایالات متحده نیز مشاهده می شود. بنابراین آن ها به این فکر افتادند که جوامعی با ابزارهای موردنیازشان فراهم کنند تا بتوانند محصولاتشان را پرورش دهند و حفظ کنند. آن ها یک کیت ۵۰ هزار دلاری با هدف موسسات غیرانتفاعی انسان دوستانه، مدارس، گروه های اجتماعی و حتی افراد فراهم کردند. این کیت شامل سیستم کامل آبیاری که شامل یک پمپ خورشیدی و آبیاری قطره ای می شود. در واقع همه محتویات کیت خورشیدی و بی سیم هستند که به شما اجازه می دهد وضعیت مزرعه خود را از طریق گوشی هوشمند نظارت کنید. با ظرفیت انرژی خورشیدی ۳ کیلووواتی مزرعه به طول کامل اداره می شود.
علاوه بر تکنولوژی خورشیدی، این کیت با علم کشاورزی پشتیبانی می کند. این کیت شامل سه مرحله آموزش کشاورزی پایدار، تکنولوژی کشاورزی، نگهداری و تجارت می شود. هم چنین می توان این کیت را با توجه به نیازهایتان سفارشی کنید. مثلا اگر نیاز به سیستم تصفیه آب یا سردخانه برای محصولاتتان داشته باشید.
کیت مزرعه خورشیدی که می تواند 150 نفر را تغذیه کند
کیت مزرعه خورشیدی که می تواند 150 نفر را تغذیه کند
کیت مزرعه خورشیدی که می تواند 150 نفر را تغذیه کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج