جاباما
۴۵۷۲۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تصاویر جدید از گوشی Galaxy C۷ Pro

بر اساس شایعه‌های منتشر شده، سامسونگ در ماه جاری میلادی دو گوشی جدید Galaxy C۷ Pro و Galaxy C۵ Pro را معرفی خواهد کرد.

وب سایت تک نیوز - متین گودرزی: بر اساس شایعه‌های منتشر شده، سامسونگ در ماه جاری میلادی دو گوشی جدید Galaxy C۷ Pro و Galaxy C۵ Pro را معرفی خواهد کرد. زمان دقیق این معرفی احتمال دارد که در تاریخ ۲۱ ژانویه باشد. البته در چند هفته‌ی گذشته بارها و بارها شاهد انتشار شایعه‌های گوناگونی در این زمینه بوده‌ایم.
تصاویر جدید از گوشی Galaxy C7 Pro
تنها همین امروز شاهد انتشار گزارش‌هایی در زمینه‌ی نتایج تست بنچمارک این گوشی‌ها بوده‌ایم. در گزارشی دیگر هم منتشر کننده‌ی آن ادعا نموده است که به یکی از این گوشی‌ها دسترسی پیدا کرده است و عکس‌های آن را منتشر نموده است. این شایعه‌ها در همه‌ی قسمت‌های این گوشی‌ها حتی تا قیمت آن‌ها نیز این روزها شنیده می‌شوند.
تصاویر جدید از گوشی Galaxy C7 Pro

دو گوشی Galaxy C۷ Pro و Galaxy C۵ Pro بدون تردید زیرشاخه‌هایی از گوشی Galaxy C۹ Pro s سامسونگ خواهند بود. احتمال زیاد در این دستگاه‌ها شاهد وجود سه خط باریک به عنوان خط‌های آنتن‌دهی خواهیم بود. شخصی که یکی از C۷ Pro ها را در اختیار داشته است، تصاویری از بخش‌های گوناگون این دستگاه منتشر کرده است.ه است.

تصاویر جدید از گوشی Galaxy C7 Pro

همانطور که در عکس‌های منتشر شده از بخش Settings دستگاه نیز مشخص است، این دستگاه دارای نام کامل Galaxy C۷ Pro خواهد بود که شماره مدل این گوشی نیز SM-C۷۰۱۰ است. گوشی نمایش داده شده در تصویر به رنگ طلایی است و همانطور که مشخص است، در گارد TPU قرار گرفته است. از آنجایی که گوشی C۹ Pro نیز در رنگ pink gold موجود می‌باشد، حدس می‌زنیم که C۷ Pro نیز از رنگ‌های آن بهره ببرد.

تصاویر جدید از گوشی Galaxy C7 Pro

تصاویر جدید از گوشی Galaxy C7 Pro

گوشی Galaxy C۷ Pro با یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p عرضه خواهد شد. همچنین، چیپ Snapdragon ۶۲۶ به همراه چهار گیگابایت حافظه‌ی رم نیز توان سخت‌افزاری این دستگاه را تأمین می‌کنند. ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز در اختیار کاربر این گوشی خواهد بود.
تصاویر جدید از گوشی Galaxy C7 Pro
دو دوربین 16 مگاپیکسلی برای دوربین‌های سلفی و اصلی این دستگاه در آن طراحی شده‌اند و یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی نیز توان موردنیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. پیش بینی می‌شود که این گوشی به صورت پیش‌فرض از اندروید مارشمالو 6.0.1 استفاده کند و اول از همه در چین عرضه شود. قیمت پیش‌بینی شده برای آن نیز 404 دلار می‌باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج