۴۵۷۴۲۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فولکس‌واگن هم به طرفداران «الکسا» پیوست

شرکت فورد دیگر تنها خودروسازی نخواهد بود که فناوری الکسای آمازون را به خودروهای خود اضافه کرده، زیرا فولکس واگن نیز قصد دارد این طرح را در شرکت خود پیاده‌سازی کند.

ایسنا: شرکت فورد دیگر تنها خودروسازی نخواهد بود که فناوری الکسای آمازون را به خودروهای خود اضافه کرده، زیرا فولکس واگن نیز قصد دارد این طرح را در شرکت خود پیاده‌سازی کند.
فولکس‌واگن هم به طرفداران «الکسا» پیوست

به نقل از انگجت، الکسا یک دستیار شخصی هوشمند است که توسط شرکت آمازون طراحی شده و با بلندگوی اکو شناخته شد. این فناوری قادر به تعامل صوتی، پخش موسیقی، ایجاد فهرست انجام کار، ارائه اطلاعات هواشناسی، ترافیکی و سایر اطلاعات بطور فوری است.

خودروهای فولکس‌واگن مجهز به الکسا اساسا به هرچیزی که ابزار اکو قادر به انجام آن است، دسترسی کامل خواهند داشت. همچنین این شرکت چند ویژگی خودرومحور دیگر را نیز به این فناوری افزوده است.

برای شروع، می‌توان از الکسا در مورد وضعیت خودرو سوال کرد. این مساله به بویژه زمانی سودمند است که کاربر در خودرو نباشد و اطلاعاتی در مورد قفل بودن یا نبودن خودرویش یا میزان سوخت آن بدست بیاورد. سپس می‌توان از الکسا خواست تا خودرو را قفل یا باز کرده و حتی برای نشان دادن محل خودرو به شخص دیگر بوق بزند.
فولکس‌واگن هم به طرفداران «الکسا» پیوست

الکسا همچنین می‌تواند به کاربر در مورد مسیر و زمان مورد نیاز برای رسیدن به مقصد کمک کند. سپس این اطلاعات در صورت تابید فرد به خودرو ارسال می‌شود. اگرچه این کار را می‌توان با فناوری‌های درون خودرو فولکس‌واگن نیز انجام داد اما اگر قصد دارید برای سفر خود پیش از ترک منزل برنامه ریزی کنید، الکسا بهترین وسیله است.

شرکت فولکس‌واگن اظهار کرده هنوز چارچوب زمانی خاصی برای ورود این فناوری به خودروهایش برنامه‌ریزی نشده است، اما همه خودروهای دارای نرم‌افزار Car-Net این شرکت در نهایت به الکسا مجهز خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج