۴۵۷۴۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیروزی شیرین اینتر در زمین اودینزه

دیدار تیم های اودینزه و اینتر لحظاتی پیش با نتیجه ۱-۲ به سود اینتر خاتمه یافت تا نراتزوری ها موقتا با میلان هم امتیاز شوند. درخشش پریشیچ که در این بازی هر دو گل اینتر با به ثمر رساند، در کسب این برد نقش به سزایی داشت.

ورزش سه: دیدار تیم های اودینزه و اینتر لحظاتی پیش با نتیجه ۱-۲ به سود اینتر خاتمه یافت تا نراتزوری ها موقتا با میلان هم امتیاز شوند. درخشش پریشیچ که در این بازی هر دو گل اینتر با به ثمر رساند، در کسب این برد نقش به سزایی داشت.

اینتر که پس از اخراج دی بوئر و آمدن پیولی، جان تازه ای به خود گرفته بود، با روحیه ای بالا ناشی از کسب پیروزی ۳-۰ بر لاتزیو برابر اودینزه قرار گرفت. میزبان در آخرین بازی خود در سری آ برابر سامپدوریا بدون گل مساوی کرده بود.

اودینزه بازی را بهتر آغاز کرد و بین دقایق ۲ تا ۶ دو موقعیت خوب گلزنی را با درخشش هندانوویچ از دست داد؛ با این حال دقیقه ۱۷ موفق شد دروازه اینتر را باز کند. یانکتو روی پاس فورفان راهی دروازه اینتر شد و با سرعت خوب خود توانست مدافعان اینتر را از پیش رو برداشته و با ضربه پای چپ دقیق گل اول بازی را به ثبت برساند.

اینتر پس از پذیرش این گل جلو کشید و دقیقه دوم وقت اضافه موفق شد کار را به تساوی بکشاند. ایکاردی از چپ پاس خوبی داخل محوطه جریمه به پریشیچ داد و این بازیکن هم بدون معطلی توپ را با ضربه ای زمینی و دقیق به قعر دروازه اودینزه فرستاد تا نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام برسد.

اینتر نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و دقیقه ۴۹ می توانست به گل نیز برسد اما بانه گا در دهانه دروازه، قدر پاس کاندروا را ندانست و توپ را به کنار دروازه کوبید. کمی بعد نوبت به اودینزه رسید تا دروازه اینتر را تهدید کند اما ضربه زاپاتا ره به جایی نبرد.

دقیقه ۸۰ ژوائو ماریو در دهانه دروازه بهترین بخت اینتر را از دست داد در حالیکه تنها یک مدافع روی خط دروازه حضور داشت او توپ را به بدن همان بازیکن کوبید با این حال نراتزوری ها دقیقه ۸۶ به گل دوم خود دست یافتند.

سانتر زیبای ژوائو ماریو از راست را پریشیچ با پروازی بلند و ضربه سری دقیق به گل دوم اینتر بدل کرد تا اینتر در نهایت پیروز این بازی حساس شود.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج