جاباما
۴۵۷۵۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حلقه هوشمند Motiv؛ یک ردیاب تناسب اندام کامل

در حال حاضر بازار ردیاب های تناسب اندام توسط کمپانی فیت بیت (Fitbit) قبضه شده است، اما وقتی پای یک حلقه هوشمند به میان می‌آید آینده چند قطبی را می‌توان برای این بازار پیش‌بینی کرد.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: در حال حاضر بازار ردیاب های تناسب اندام توسط کمپانی فیت بیت (Fitbit) قبضه شده است، اما وقتی پای یک حلقه هوشمند به میان می‌آید آینده‌ی چند قطبی را می‌توان برای این بازار پیش‌بینی کرد.
حلقه هوشمند Motiv؛ یک ردیاب تناسب اندام کامل
در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2017، شرکت Motiv از یک حلقه انگشتی پوشیدنی رونمایی کرد که می‌تواند به نوعی متفاوت‌ترین ردیاب تناسب اندام هوشمند جهان لقب بگیرد. حلقه هوشمند Motive اساس یک فیت بیت کوچک است که حاوی یک سنسور ضربان قلب بوده و می‌تواند گام های شما را بشمارد. همچنین این حلقه قادر است خواب و ساعت‌های فعالیت شما را برای هدف مشخصی اندازه گیری کند.

این حلقه هوشمند زیبا و خوش‌تراش در رنگ‌های خاکستری و رزگلد روانه بازار خواهد شد. کمپانی سازنده می‌گوید که آن حاوی یک پوسته تیتانیوم فوق سبک است تا شما کمترین احساس سنگینی را بر روی انگشتانتان داشته باشید. باتری این محصول نیز از یک داک شارژر مغناطیسی برای شارژ شدن استفاده می‌کند که می‌توان آن را به هر درگاه استاندارد USB متصل کرد.

حلقه هوشمند Motiv؛ یک ردیاب تناسب اندام کامل

این طبیعی‌ست که حلقه هوشمند متیو به لطف یک اپلیکیشن به گوشی هوشمند شما متصل شده تا داده‌های اندازه‌گیری شده را به نمایش بگذارد؛ چرا که هیچ نمایشگری بر روی آن تعبیه نشده است. همچنین، همان‌طور که گفته شد این حلقه به یک ردیاب ضربان قلب داخلی نیز مجهز است که نشان می‌دهد شما به مقدار کافی برای رسیدن به هدف روزانه‌تان فعالیت کرده‌اید

. از آنجایی که این حلقه، یک ردیاب تناسب اندام است، بنابراین مهم‌ترین ماموریت آن زمانی آغاز خواهد شد که شما شروع به فعالیت کنید. هرچند این حلقه به خودی خود فاقد امکاناتی نظیر مشخص کردن اهدافی خاصی همچون ۱۰ هزار قدم پیاده‌روی و یا سوزاندن مقدار معینی از چربی است و این امر تنها از طریق اپلیکیشن آن محقق می‌شود، اما این حلق به لطف گام شمار خود تلاش می‌کند تا شما کمی بیش‌تر نسبت به ورزشتان علاقه نشان داه و تحرک کافی داشته باشید. در انتها تمامی این اطلاعات در اپلیکیشن ذخیره خواهند شد تا از آن طریق شما بتوانید آن‌ها را با اهدافتان بسنجید.

اگر علاقه‌مند به خرید حلقه هوشمند شرکت Motive شده‌اید، می‌توانید همین حالا آن را با قیمت ۱۹ دلار پیش‌خرید کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج