جاباما
۴۵۷۵۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ملو به پالمیراس پیوست

هافبک برزیلی نراتزوری از این تیم جدا شد و به کشورش بازگشت تا برای تیم پالمیراس توپ بزند.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پالمیراس برزیل سرانجام اعلام کرد که با فلیپه ملو، هافبک برزیلی اینتر قراردادی دو سال و نیمی بسته است که تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد.

انتقال ملو - بازیکنی که کارنامه انضباطی‌اش به دلیل پر بودن از کارت‌های زرد و قرمز فراوان سیاه است - اتفاقی بود که پیش از این درباره‌اش گمانه‌زنی شده بود اما فرآیند جابجایی او طولانی‌تر از زمانی شد که انتظار می‌رفت و در نهایت امروز (یکشنبه) قطعی شد.

ملوی ۳۳ ساله درباره بازگشت به کشورش و بازی برای پالمیراس به سایت این باشگاه گفت: بازگشت به برزیل در سنی که هنوز می‌توانم بدوم و بسیاری از کارهای مورد علاقه‌ام را بدون هیچ مشکلی انجام دهم، تحقق یک رؤیا بود. باعث افتخار من است و خدا را بابت فرصت بازگشت به برزیل و بازی در باشگاه بزرگی مانند پالمیراس شکر می‌کنم. پوشیدن پیراهن پالمیراس مایه افتخار من است.

ملو به پالمیراس پیوست

ملو افزود: هرگز دست از جنگیدن برای تصاحب تمامی توپ‌ها نکشیده‌ام. این نقطه قوت بازی من است و کاری که می‌توانم برای تیمم انجام دهم. به پالمیراس می‌روم تا به این تیم کمک کنم.

ملو که تابستان سال ۲۰۱۵ از گالاتاسرای به اینترپیوست، سابقه بازی برای تیم‌هایی مانند فیورنتینا، یوونتوس، مایورکا وآلمریا را دارد. او در این فصل تنها پنج بازی در سری A و همین تعداد بازی در لیگ اروپا برای اینتر انجام داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج