جاباما
۴۵۷۵۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازگشت مشروط پارسه تهران به لیگ برتر

نشست اضطاری مقامات تربیت بدنی نیروهای مسلح با مسىولین فدراسبون والیبال عصر امروز پیرامون موضوع حذف تیم پارسه از لیگ برتر والیبال برگزار شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال روز گذشته با توجه به اینکه باشگاه پارسه به تعهدات خود برای پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم اقدامی نکرده بود، برابر مفاد بند ۷-۲۷ آئین نامه سازمان لیگ پارسه تهران را از لیگ برتر مردان حذف کرد.

در پی این تصمیم، با درخواست تربیت بدنی نیروهای مسلح و مدیریت و بازیکنان و کادر فنی تیم پارسه نشستی اضطراری عصر امروز (یکشنبه) در دفتر دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با حضور سردار باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح، محمود افشاردوست دییر کل فدراسیون، سعید درخشنده رئیس سازمان لیگ، اله وردیان مدیرعامل باشگاه پارسه تهران و کادر فنی و بازیکنان این تیم برگزار شد و رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح با ابراز نگرانی از وضعیت بازیکنان سرباز این تیم گفت: ستاد تربیت بدنی نیروهای مسلح علاقمند است با برطرف کردن مشکلات مالی موجود، زمینه حضور تیم پارسه را در رقابت های لیگ برتر فراهم کند تا بازیکنان والیبال سرباز که آیندگان این رشته ورزشی ایران هستند، از این موضوع آسیبی نبینند.

در پایان این جلسه دو ساعته پس از بحث و بررسی مقرر شد،

در صورت پرداخت ٣٠ در صد از قرار داد بازیکنان و کادر فنی تیم و تسویه بدهی ها تا روز سه شنبه ٢١ دیماه، تیم پارسه با تمامی بازیکنان و کادر فنی خود روز چهارشنبه ٢٢ دیماه در لیگ برتر مسابقه خواهد داد. همچنین مدیریت باشگاه پارسه موظف است 35 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال پارسه تهران نیز تا آغاز مرحله پلی آف و الباقی مبالغ قرار دارد تا پایان فصل پرداخت کند. در غیر اینصورت تیم والیبال پارسه از لیگ برتر والیبال در سال ٩٥ کنار گذاشته خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج