جاباما
۴۵۷۶۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: برای کارت قرمز تری فرجام‌خواهی می‌کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، اعلام کرد که این باشگاه برای کارت قرمزی که جان تری در جریان پیروزی ۴-۱ مقابل پیتربورو یونایتد در جام حذفی دریافت کرد، فرجام خواهی خواهد کرد.

ورزش سه: تری که بعد از سه ماه در ترکیب اصلی آبی ها قرار گرفته بود، در دقیقه ۶۷ دیدار امروز، به دلیل خطا روی لی آنگول، با کارت قرمز کوین فرند روبرو شد؛ تصمیمی که کونته آن را درست نمی داند.
او به خبرنگاران گفت: " فکر می کنم تصمیم داور درست نبود. اولین اینکه او بازیکن حریف را نگرفت. دوم به خاطر اینکه پشت سر او، برانیسلاو ایوانوویچ برای پوشش حضور داشت.
کونته: برای کارت قرمز تری فرجام‌خواهی می‌کنیم
واقعا ناراحت کننده است که چنین اتفاقی می افتد. گرفتن کارت قرمز خوب نیست. باید به تصمیم داور احترام گذاشت اما در این مورد شاید فرجام خواهیم کنیم زیرا شرایط خیلی واضح است؛ تری مستحق این کارت نبود."
کونته همچنین در مورد بازگشت ناتان آکه که در نیم فصل اول برای بورنموث بازی کرد، گفت:" من او را بازگرداندم زیرا او نشان داد که شایستگی حضور در فهرست چلسی را دارد. چلسی خانه اوست.او فصل گذشته برای واتفورد بازی کرد و این فصل برای بورنموث. او نشان داد که شایسته ماندن در تیم بزرگی مانند چلسی هست. من از بازگشت او راضی هستم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج