۴۵۷۷۷۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

طباطبایی: دلم برای هاشمی و رهبری سوخت

حجت‌الاسلام طباطبایی با اشاره به رابطه آیت‌الله هاشمی و مقام معظم رهبری گفت:‌ وقتی پیام رهبری را خواندم دلم برای آقای هاشمی و رهبری سوخت. الهی هیچکس مشاور دین دار و دلسوز خود را از دست ندهد.

خبرگزاری ایلنا: در ویژه برنامه شبکه یک که در مورد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پخش شد حجت السلام سید مهدی طباطبائی در ابتدای برنامه ضمن تسلیت به ملت ایران به مناسبت این ضایعه بزرگ گفت:گاهی قدر ندانستن سبب می شود خداوند نعمتی را بگیرد امیدوارم الان اینطور نباشد.

او ادامه داد:در گفت‌وگویی که با آقای هاشمی داشتم ایشان گفتند دوست دارم در مشهد دفن شوم اما از قم هم بدم نمی آید.

طباطبائی گفت:هاشمی تنها آخوندی بود که نزد شخص امام عزیزترین بود. من بی‌خود حرف نمی زنم و مطلع هستم؛ هاشمی فحش شنید توهین دید اما باز خود را وقف انقلاب کرد.

او خطاب به صدا و سیما گفت:مدیران صدا و سیما از کم شدن بینندگان خود ناراحت هستند و از این گله دارند که چرا مردم به سمت کانال های ماهواره ای رفتند الان هم به شما می گویم اگر از مقام هاشمی تجلیل نکنید بینندگان شما از این هم کمتر می شود شما فکر نکنید مردم مثل شما فکر می کنند افراد فهیم و دلسوز جامعه توقع دارند برای مرحوم هاشمی مایه بگذارید دیگر خودتان می دانید چه کار کنید.

طباطبائی ادامه داد:وقتی پیام رهبری را خواندم دلم برای آقای هاشمی و رهبری سوخت. الهی هیچکس مشاور دین دار و دلسوز خود را از دست ندهد. در ادامه پیام رهبری به اختلاف نظرهای اقای هاشمی با ایشان اشاره شده بود همین امر نشان می دهد که هاشمی دقیقا نظرات خود را می گفت اما مقید بود که در نهایت حرف رهبری را اجرا کند ایشان به فکر انقلاب و نظام بود.

وی تصریح کرد:خناس ها می خواستند ایشان را از رهبر دور کنند اما موفق نشدند زیرا علاقه این دو بدان حد بود که هیچ فرد یا گروهی نتوانستند در آ شبهه ایجاد کنند.امیدوارم بابت مرگ هاشمی ضرری به کشور نرسد.

این استاد اخلاق با بیان اینکه بدگویان آقای هاشمی از خدا بترسید و بدانید دیگر هاشمی مهربان نیست تا شما را ببخشد و حتی برای شما دعا کند ، گفت: زمانی که آقای هاشمی را از نماز جمعه کنار زدند، نماز جمعه تعطیل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نگار

      مرد مومن پاشو خاک سرده لطفا نرو خدا بیامرزه تو رو دلم گرفته به کی بگم ؟

    • مجی

      قرار نيست از آب گل آلود ماهی گرفت

    • محمدنژاد

      این چه حرف ب که وقتی هاشمی را از نماز جمعه حذف کردند ،نماز جمعه تعطیل شد !؟

      مگر دین و دیانت این مردم به افراد من جمله هاشمی وابسته است که با فقدان و حذف آنها دین و دیانتشان تعطیل گردد!؟
      خداوند هاشمی را قرین رحمت فرماید ولی از حق نگذریم مثل هر انسانی ایشان نیز خطاهائی داشتند !هرچند که زندگی ایشان مشحون از خدمات غیرقابل انکاری است !
      یکی از اشکالات اساسی جامعه ما همین است که به لحاظ گذشته افراد و موقعیت اجتماعی آنان چشم بر خطاهایشان می بندیم و این خلاف رویه علوی و آموزههای اهل بیت علیهم السلام و عدالت اسلامی است انشاء الله که خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند

    • حاج مهدی آریایی تبار

      خدا بهمون رحم کنه... خدا سایه رهبری رو بالای سرمون حفظ کنه... خدایا لطفاً ظهور منجی بشریت الامام الهادی المهدی رو هر چه سریعتر برسون.

    • بدون نام

      آقای طباطبائی قادر به تحلیل مسائل نیستند.
      ایکاش صدا و سیما فرد قابل قبولی را دعوت میکرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج