۴۵۷۹۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قطاری برای مردگان در لندن

در سال ۱۸۴۸ در لندن زنده مانده ماندن کار سختی بود و بدتر از آن مردن.

برترین ها: در سال ۱۸۴۸ در لندن زنده مانده ماندن کار سختی بود و بدتر از آن مردن. شیوع وبا تمام شهر را گرفته بود و حدود ۱۵ هزار نفر را کشت و اجساد به معنای واقعی کنار کلیساها انباشته می شدند تا دفن شوند. اما یک مشکل بزرگ وجود داشت: فضای کافی برای دفن نبود.
جمعیت لندن درحال افزایش بود. در سال 1801 شهر کمتر از یک میلیون نفر جمعیت زنده داشت. در سال 1851 این عدد به دو و نیم میلیون نفر رسید. اما 300 آکر که به فضای دفن اختصاص داده شده بود تغییری نکرد و به دلیل نیاز به گورهای جدید از گورهای قدیمی استفاده می شد و مدام نبش قبر می شدند. اجساد قدیمی پوسیده شده بودند و آب و خاک آلوده را در همه جا می پراکندند، در نتیجه حملات تازه ای از وبا ایجاد می شد. وبا، آبله، سرخک و حصبه در لندن ویکتوریایی فراگیر بودند.

درنهایت تصمیم گرفته شد، دیگر گورستان های لندن فضایی برای دفن نداشت. یک گورستان جدید، در بوکوود در ۳۷ کیلومتری لندن، بزرگترین گورستان انگلستان شد. این گورستان ۱۵۰۰ آکر بود و طبق محاسبات بیش از ۳۵۰ سال طول می کشید تا تنها یک لایه سطحی از آن پر شود. برای انتقال اجساد و خانواده های عزادار به این گورستان یک راه آهن اختصاصی ایجاد شد به نام راه آهن گورستان لندن. هرروز از نوامبر ۱۸۵۴ یک قطار تابوت ها و خانواده ها را از لندن به این گورستان می برد. این سفر ۳۷ کیلومتری ایستگاه دیگری بین راه ندارد و ۴۰ دقیقه طول می کشد. عزاداران بعد از مدت کوتاهی به بوکوود می رسند، مرده هایشان را دفن می کنند، مراسم تشییع جنازه را در یکی از دو ایستگاه قطار برگزار می کنند و با همان قطار در ۳:۳۰ عصر به لندن بازمی گردند. اگرچه غیرمعمول اما این راه آهن تنها راه آهن جهان نیست که به مسافران مرده اختصاص دارد. از سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۶۷ گورستان های روکوود در نزدیکی سیدنی نیز هم چنین راه آهنی داشت. به همین ترتیب انتقال به گورستان اسپرینگوال نیز به همین روش انجام می شد.
قطاری برای مردگان در لندن
قطاری برای مردگان در لندن
قطاری برای مردگان در لندن
قطاری برای مردگان در لندن
قطاری برای مردگان در لندن
قطاری برای مردگان در لندن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج