۴۵۷۹۸۹
۹ نظر
۵۰۶۰
۹ نظر
۵۰۶۰
پ

جزییات خودکشی مرد جوان در مترو

ساعت ٨: ٣٠ دقیقه صبح دیروز جوان ٣٠ساله‌ای خودش را روی خطوط ریلی ایستگاه متروی دانشگاه شریف انداخت و خودکشی کرد. زن می‌انسالی که دستفروش ثابت این خط است می‌گوید: «پسره آمده بود جلوی دوتا واگن اول مترو ایستاده بود. لب خط، ایستگاه غلغله بود. سر صبح وقت رفت و آمد دانشجو‌ها بود. من روی صندلی‌ها نشسته بودم. صدای قطار آمد و بعد هم زن‌ها شروع کردند به جیغ زدن.

خبرگزاری ایلنا: ساعت ٨: ٣٠ دقیقه صبح دیروز جوان ٣٠ساله‌ای خودش را روی خطوط ریلی ایستگاه متروی دانشگاه شریف انداخت و خودکشی کرد. زن می‌انسالی که دستفروش ثابت این خط است می‌گوید: «پسره آمده بود جلوی دوتا واگن اول مترو ایستاده بود. لب خط، ایستگاه غلغله بود. سر صبح وقت رفت و آمد دانشجو‌ها بود. من روی صندلی‌ها نشسته بودم. صدای قطار آمد و بعد هم زن‌ها شروع کردند به جیغ زدن.

اتاق مسوول ایستگاه دانشگاه شریف پر از خون است. دو مامورسبز و سورمه‌ای پوش مترو، تی‌های خون آلودی که با آن زمین را تمیز کرده‌اند یکی بعد از دیگری از اتاق رییس بیرون می‌آورند و به دستشویی می‌برند. تی‌ها شسته می‌شود و دوباره خون آلود به دستشویی برمی‌گردد. در شیشه‌ای اتاق رییس که با اندکی روزنامه برای از بین بردن دید مسافران پوشیده شده، باز است.
کاپشن کرم رنگ پسر ٣٠ساله‌ای که جنازه‌اش را یک ساعت پیش از روی ریل‌ها برداشتند گوشه اتاق افتاده. ماموران جنازه متلاشی شده را به پزشکی قانونی برده‌اند اما هنوز روی زمین ایستگاه پر از لکه‌های خونی است که هم نقش با کف کفش مسافران به این طرف و آن طرف جابه‌جا می‌شود. دست‌های رییس ایستگاه در شوک خودکشی مرد هنوز می‌لرزد و صدایش وقتی با بقیه صحبت می‌کند رعشه دارد.
ماموران نظافت مترو با بهت همدیگر را تماشا می‌کنند و گاهی سرشان را به نشانه تاسف برای هم تکان می‌دهند. در اتاقک نگهبانی ماموران امنیتی جمع شده‌اند و با چندنفر از مسافران صحبت می‌کنند. بخشی از خون‌های روی زمین نیز با همین روزنامه‌ها تمیز می‌شود و راهی سطل زباله بزرگ و زرد رنگی می‌شود که کنار در اتاقک مسوول ایستگاه گذاشته‌اند. عده‌ای از مسافران تازه وارد ایستگاه متروی دانشگاه شریف خبر را در تلگرام دیده‌اند و سریع از مامور‌ها می‌پرسند، زن بود یا مرد؟ مامور‌ها بی‌آنکه پاسخی بدهند با دست اشاره می‌کنند که مسافر‌ها به راه‌شان ادامه بدهند و صحبت نکنند.

قطار از راه رسید و او را با خود برد

ساعت ٨: ٣٠ دقیقه صبح دیروز جوان ٣٠ساله‌ای خودش را روی خطوط ریلی ایستگاه متروی دانشگاه شریف انداخت و خودکشی کرد. زن می‌انسالی که دستفروش ثابت این خط است می‌گوید: «پسره آمده بود جلوی دوتا واگن اول مترو ایستاده بود. لب خط، ایستگاه غلغله بود. سر صبح وقت رفت و آمد دانشجو‌ها بود. من روی صندلی‌ها نشسته بودم. صدای قطار آمد و بعد هم زن‌ها شروع کردند به جیغ زدن. پسر با صدای بلند به قطار فلزی خورد و به هوا پرتاب شد و روی زمین افتاد. راننده قطار ترمز کرد و چند متر جلو‌تر ایستاد.
اما جنازه هنوز زیر قطار بود. قطار را روشن کردند و جنازه پیدا شد. خیلی‌ها خیال می‌کردند زن است. چون خودش را توی قسمت زن‌ها روی ریل انداخته بود. صورتش هم پیدا نبود ولی بعد معلوم شد مرد است.» آب دهان زن خشک شده و گل سرهای زرد و صورتی توی دست‌هایش عرق کرده. گل سر‌ها را روی صندلی‌های پلاستیکی سبزرنگ ایستگاه می‌گذارد و دستش را روی قلبش می‌گذارد. چشم‌هایش را می‌بندد و با اشاره دست می‌گوید برو. ایستگاه خلوت است و هر لحظه به تعداد مسافرهایی که از پله برقی‌ها پایین می‌آیند و در انتظار قطار می‌ایستند اضافه می‌شود. هیچ ماموری در ایستگاه نیست. عده‌ای از مسافر‌ها روی خط‌های زرد ایستاده‌اند تا هر چه زود‌تر سوار قطار شوند.

اندکی پول و یک شماره بی‌نام

بازپرس دادسرای جنایی تهران نیز بعد از حضور در محل حادثه به «اعتماد» گفت: «به نظر می‌رسید که این جوان ٣٠ سال داشته است. او چند لحظه بعد از برخورد به قطار به علت جراحت‌هایی که به بدنش وارد شده بود جان باخت. داخل جیب‌های جوان، تنها چند بلیت مترو و مقدار کمی پول پیدا شد. در یکی از جیب‌های این پسر یک شماره تلفن بدون نام که روی کاغذ نوشته شده بود پیدا شد که ماموران کلانتری برای تشخیص هویت او در حال تماس با آن هستند.»

کارشناس‌ها نظر بدهندخودکشی بود یا نه

روابط عمومی اورژانس تهران درباره این خبر گفت: «پس از حضور عوامل اورژانس در ایستگاه متروی دانشگاه شریف مشخص شد مردی ٣٠ ساله زیر قطار سقوط کرده و متاسفانه به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داده است.» حسن عباسی با بیان اینکه محل حادثه به عوامل مترو انتظامی تحویل داده شد، گفت: «درباره اینکه علت این حادثه خودکشی بوده یا خیر، کار‌شناسان مربوطه باید اظهارنظر کنند.» شرکت بهره‌برداری مترو تهران نیز در خصوص حادثه صبح دیروز که در خط ٢ اتفاق افتاد نیز گفت: «این مرد به‌دلیل ورود عامدانه و تجاوز به حریم ریلی در ایستگاه مترو دانشگاه شریف دچار حادثه شد و فوت کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرد جنوبی

      واقعا متاثر شدم

    • الهام

      بیچاره چقد ناامید شده بوده و دیگه دلش بکسی خوش نبوده که اینکارا کرده خب پسر خوب زندگی تو بکن حالا خوب یا بد میگذره ارزششو داره خودکشی که هم این دنیا برات تموم شد هم اون دنیا

    • فضولباشی

      ایاکسی نیست به فکربیفته علت اینهمه خودکشی درایران برای چیست_یک حیوان شکارمیشودویاموردازارواقع میشودکلی داداردودورراه می افتدولی اینهمه جوان خودکشی می کنند یک اخ گفته نمیشود

    • ارش

      طرف وقنی میاد جلو سیل جمعیت خودشو زجرکش میکنه قصدش فقط مردن نیس .._
      میخواد فریادش رو بگوش بقیه برسونه !!!
      چرا تو کشور ما باید جوونا خودشونو زیر قطار بندازن ‌.
      کو مسئولی که پاسخ بده کو ؟؟؟؟؟؟

    • آشنا

      بخدا همه جای دنیا بری همینه،کدوم آدمو دیدی که مشکل نداشته باشه،بخدا شوهرم دوماه پول کم آورد تمام طلبکارا ریختن روسرمون،زندگیمون شد جهنم،پس من یا همسرم باید خودکشی میکردیم،الان خدارو شکر با اینکه همه طلب هامون دادیم ولی هر موقع یاده اون لحظه میافتم انگار دنیام به آخر میرسه،اینایی که خودکشی میکنن هنوز با خدا آشنا نشدن،هنوز به عظمت خدا پی نبردن،تو هر ثانیه زندگیتون حتی بدترین لحظه زندگیتون خداروشکر کنید

    • بدون نام

      موقع خوبیه بریم سر بحث چند ماه قبل در مورد ان خانم که در ایستگاه شادمان از دنیا رفت وان پیر مرد در ایستگاه دروازه شمیران و ان خانم معلم نا بینا با عصای سفید در ایستگاه جوانرد قصاب افتاد پایین و قطار امد زیرش له شد چرا وتا بکی شاهد مرگ عزیزانمان باشیم چرا مترو تهران وحومه احساس مسولیت نسبت بجان ادمها نداره وچرا برای جلوگیری از تلف شدن مسافران دیوارک های جلوگیر نصب نمیشه در همین ایستگاه صادقیه برای سوار شدن بمترو سریع السیر کرج غافل شوی هولت دادن یا پات میشکنه یا قلبت میگیره اینها همش بخاطر نبودن جان پناه دیواره خلوی سر نگون شدن بر روی ریله در تمام دنیا این دیوارک ها مستقره اما ایران خیر حالا معلوم نیست چند نفر دیگر باید بمیرن تا شاید مسولین بفکر چاره باشن

    • ایرانی

      از این زندگی نکبتی راحت شد. بکبار درد کشیدن بهتر از یک عمر صبح تا شب زجر کشیدنه

    • بدون نام

      دوستان، خوانندگان، همه و همه. این از جان گذشتن های بی صدا و با سکوت. بلندترین و پرصداترین اعتراض به تبعیض جنسیتی، بیکاری، فقر، فساد اخلاقی، ارزشی، و صدهامورد دیگر است، متاسفانه کو گوش شنوا و چشم بصیر و بینا و اتحاد و وحدت وهمبستگی و یکپارچگی!!! امان و صد امان، تاسف و صد تاسف!!!

    • یک ایرانی

      راحت شد... ...این زندگیه که ما داریم...واسه یه لقمه نون صبح تا شب واسه یه یسری پولدار بردگی می کنیم و عشق و حالشو اون پولدارا می کنن...من به خاطره همین پوله لعنتی عشقمو از دست دادم ...۳۰ سالمه نه کار دارم نه پول نه عشق نه خونه نه ماشین نه پدر ..هیچی ندارم...شما بودین چیکار می کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج