جاباما
۴۵۸۰۲۳
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

امير کاظمي: حس می کنم در بازیگری پخته تر شدم!

امیر کاظمی، بازیگر جوانی است که پس از تجربه کارهای گوناگونی چون وضعیت سفید، خانه اجاره ای، شمعدونی و … مدتی است که در مجموعه «لیسانسه ها» ایفای نقش می کند. این اثر بهانه ای شد تا با او گپ و گفتی داشته باشیم که در ادامه آن را می خوانید.

روزنامه بانی فیلم: امیر کاظمی، بازیگر جوانی است که پس از تجربه کارهای گوناگونی چون وضعیت سفید، خانه اجاره ای، شمعدونی و … مدتی است که در مجموعه «لیسانسه ها» ایفای نقش می کند. این اثر بهانه ای شد تا با او گپ و گفتی داشته باشیم که در ادامه آن را می خوانید.
امير کاظمي: حس می کنم در بازیگری پخته تر شدم!

بعد از سریال «شمعدونی»، «لیسانسه ها» دومین کاری است که در آن با سروش صحت همراه شدید، این همراهی چه طور شکل گرفت؟

-اواخر سریال شمعدونی بود که آقای صحت به من نوید این مجموعه را دادند و با مطرح کردن کلیات آن از من خواست تا در این کار هم با گروه همکاری کنم و به جهت حدود دوسالی که روی مطالعه و شکل گیری این نقش وقت گذاشتم بیشتر از کارهایی که قبل تر داشتم روی آن تعصب دارم.

آقای کاظمی از کاراکتر مازیار لیسانسه ها و آن گیجی همیشگی که در نقش های شما وجود دارد بگویید.

-خیلی ها این خنگ و گیج بودن را به من یادآوری کرده اند اما خودم هر چه کار را می بینیم لااقل در نقش مازیار متوجه آن نمی شوم ، اما به طور کلی به نظرم شخصیت های کمدی باید به گونه ای یک حالت روانی و شکل ویژه داشته باشند تا جنبه کاریکاتوری خود را برسانند. در مورد کاراکتر مازیار هم همینگونه است و البته در قسمت های دیگر خواهید دید که این شخصیت بیشتر از طنز یک نقش ملودرام را می رساند.
کار با سروش صحت به عنوان کارگردان چه طور است؟

-سروش صحت به عنوان کارگردان فوق العاده است و آن قدر به موقع و درست بازیگر را راهنمایی می کند که همه از ابتدا نقش و شخصیت خود را پیدا می کنند، پس از این هم فرد را با نقشش آزاد می گذارد، همچنین به جهت درگیری خود او با داستان شخصیت مورد نظر کاملا صحیح شکل می گیرد.
در مورد بداهه گویی چه طور؟ چه قدر از این ویژگی بهره می برید؟

-آقای صحت بعد از همان داستان شکل گیری شخصیت در چند قسمت به نظرات و پیشنهادات اعضا گروه می پردازد اما در مجموع به جهت متن کاملی که وجود دارد حتی بازیگران بداهه گو هم کمتر از این ویژگی استفاده می کنند.

کمی هم از کار با کاظم سیاحی که به عنوان پدر شما در این کار هستد بگویید.

-با وجود اختلاف سنی که چندان برای پدر و پسری زیاد نیست تلاش ما این بود که این ارتباط را به خوبی شکل دهیم و این اتفاق با بازی بسیار خوب آقای سیاحی و تمریناتی که داشتیم فکر می کنم میسر شده است.

تلاشی هم برای جلوگیری از تکرار نقش ها و قالب آن ها در این حوزه کرده اید؟

-یکی از نگرانی های من این بود تا کاراکتری متمایز با شمعدونی را ارائه دهم و حس می کنم نسبت به سال های قبل علاوه بر بزرگتر شدنم، نسبت به شمعدونی در این کار پخته تر شده ام.

فکر می کنید «لیسانسه ها» در ادامه کار چه طور پیش برود؟

-تا الان بازخوردهای خوبی داشته ایم و با گروه ماهری که در این سریال هستند،اتفاقات خوبی در کار رخ می دهد که امیدورام کماکان مورد استقبال واقع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج