۴۵۸۰۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتشار تصاویر جدید از گوشی نوکیا ۶

نوکیا بار دیگر به بازی تلفن های همراه بازگشت و حتی اگر این گوشی میان رده دقیقا آن چیزی نباشد که ما همگی انتظارش را داشتیم، اما آن می‌تواند چشم انداز کوچکی از آینده‌ی فعالیتی باشد که برند نوکیا طی ۱۰ سال آینده تحت لیسانس کشور HDM انجام خواهد داد.

وب سایت کلیک: نوکیا بار دیگر به بازی تلفن های همراه بازگشت و حتی اگر این گوشی میان رده دقیقا آن چیزی نباشد که ما همگی انتظارش را داشتیم، اما آن می‌تواند چشم انداز کوچکی از آینده‌ی فعالیتی باشد که برند نوکیا طی ۱۰ سال آینده تحت لیسانس کشور HDM انجام خواهد داد.
انتشار تصاویر جدید از گوشی نوکیا 6

گوشی موبایل نوکیا ۶ (Nokia ۶) یک گوشی با بدنه فلزی و قیمت زیر ۲۵۰ دلار است که می‌توان آن را در رده میانی رو بالا نیز قرار داد. این میتواند نشانه خوبی از آن چیزی باشد که در کنگره جهانی موبایل امسال مشاهده خواهیم کرد.
انتشار تصاویر جدید از گوشی نوکیا 6

در حالی که ساعات اولیه امروز صبح گوشی اندرویدی نوکیا خیلی غیر منتظره در کشور چین معرفی شد و تا به حال تصاویر زیادی از آن منتشر نشده است، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو تصاویری را از آن را به انتشار رسانده است و ما نیز در این مطلب قصد داریم به آن‌ها بپردازیم. این تصاویر، تمامی زوایای گوشی موبایل نوکیا ۶ را به نمایش می‌گذارند و حتی در تصاویری شماره مدل TA-۱۰۰۰ و پچ امنیتی اندروید ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ مربوط به این گوشی نیز به چشم می‌خورد.
انتشار تصاویر جدید از گوشی نوکیا 6

در حالی که گوگل نسخه ۷٫۱٫۱ اندروید نوقا را نیز منتشر کرده، اما این گوشی از نسخه ۷٫۰ این سیستم عامل بهره می‌برد. هرچند از نظر ظاهری این نسخه از اندروید تفاوت‌های عمده‌ای نداشته و اگر می‌خواهید بیشتر از تغییرات اندرویدی لذت ببرید باید یک گوشی با برند پیکسل خریداری کنید. یکی از تصاویری که امشب در ارتباط با جعبه گوشی موبایل نوکیا ۶ (Nokia ۶) به بیرون درز کرده ، اندازه آن را لو داده است؛ ولی با توجه به این که لوازم جانبی نیز در داخل جعبه قرار خواهد داشت این سخت است که در ارتباط با اندازه قطعی آن بخواهیم حدس بزنیم.
انتشار تصاویر جدید از گوشی نوکیا 6

گفتنی است، بدون اینکه گوشی اندرویدی نوکیا را در دست بگیریم نمی‌توانیم در مورد راحتی کار با آن و بدنه‌ی مجهز به آلیاژ آلومینیوم ۶۰۰۰ آن قضاوت کنیم. اما نیم نگاهی به این تصاویر نمی‌تواند خالی از لطف باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج