۴۵۸۲۵۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

LG G۶ ارزان‌تر از G۵ خواهد بود

هرچه به زمان معرفی جی ۶ نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار بیشتری از این محصول به گوش می‌رسد. اخبار تازه حاکی از آن است که به خاطر حذف بخش ماژولار، قیمت جی ۶ از جی ۵ پایین‌تر خواهد بود.

وب سایت جی اس ام - امین بهره‌مند: هرچه به زمان معرفی جی ۶ نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار بیشتری از این محصول به گوش می‌رسد. اخبار تازه حاکی از آن است که به خاطر حذف بخش ماژولار، قیمت جی ۶ از جی ۵ پایین‌تر خواهد بود.
LG G6 ارزان‌تر از G5 خواهد بود

سال ۲۰۱۶ سال چندان موفقی برای بخش موبایل ال‌جی نبود و اخبار حاکی از آن بود که سود عملیاتی این بخش در تمام بازه‌های سه ماهه سال گذشته میلادی کاهش یافته است. دلیل اصلی این عدم موفقیت سرمایه‌گذاری زیاد ال‌جی برای توسعه، ساخت و تبلیغات پرچم‌دار ماژولارش، LG G۵، بود که نتوانست فروش خوبی در بازار داشته باشد. با این حال ال‌جی برای سال ۲۰۱۷ برنامه ویژه‌ای دارد.

طبق گزارش‌های آنالیز بازار کره جنوبی، سال ۲۰۱۷ به احتمال فراوان سال موفقی برای ال‌جی است. وب‌سایت کره‌ای The Investor در این باره می‌نویسد: «بخش موبایل ال‌جی می‌تواند بازگشت قابل توجهی داشته باشد.» بخشی از این تحلیل‌ها بر این اساس است که طبق اخبار، LG G۶ نسبت به G۵ حدود ۲۰ درصد ارزان‌تر خواهد بود. دلیل این اتفاق ممکن است حذف سیستم ماژولاری باشد که نتوانست در جی۵ نظر کاربران را چندان به خود جلب کند. این کاهش قیمت می‌تواند برگ‌ برنده خوبی برای رقابت G۶ با سایر پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ باشد.

اگر رندرهای افشاشده از جی۶ صحت داشته باشد، کاملا مشخص است که ال‌جی قید ماژولار بودن پرچم‌دارش را زده. طبق شایعات جی۶ به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵، قاب پشتی شیشه‌ای و درگاه USB Type-C مجهز است.

تخمین کارشناسان بازار نشان می‌دهد که ال‌جی قادر خواهد بود حدود ۵ میلیون دستگاه G۶ در سال ۲۰۱۷ به فروش برساند. به احتمال زیاد این گوشی در کنفرانس جهانی موبایل بارسلون معرفی می‌شود که ۲۷ فوریه تا ۲ مارس (۹ تا ۱۲ اسفند) برگزار می‌شود. این به آن معنی‌ است که ال‌جی حدود یک ماه زودتر از پرچم‌دار سامسونگ، گلکسی اس۸، از پرچم‌دارش رونمایی می‌‎کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ال جی بهترین گوشیه خداییش
      من سونی .سامسونگم داشتم .
      اما ال جی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج