۴۵۸۴۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تسلیت دختر امام(ره) درپی فوت آیت‌الله هاشمی

زهرا مصظفوی در پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: رحلت و شهادت یاران با وفای انقلاب، وقفه­ ای در راه ظلم ستیزی، آزادی خواهی، تعالی اخلاق و معنویت جامعه ما ایجاد نمی­ کند امّا از دست دادن شخصیت­ بی بدیل هاشمی، خللی است که هیچ چیزی آن را جبران نمی­کند.

خبرگزاری ایرنا: زهرا مصظفوی در پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: رحلت و شهادت یاران با وفای انقلاب، وقفه­ ای در راه ظلم ستیزی، آزادی خواهی، تعالی اخلاق و معنویت جامعه ما ایجاد نمی­ کند امّا از دست دادن شخصیت­ بی بدیل هاشمی، خللی است که هیچ چیزی آن را جبران نمی­کند.

در پیام دختر حضرت امام (ره) آمده است: در عروج یار و امین حضرت امام و همراه صادق رهبری، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به جوار رحمت حق تعالی، انقلاب اسلامی و ملّت بزرگوار ایران یکی از بزرگترین پشتوانه­ ها و دلسوزان خویش را که حقیقتا می­ توان او را «مرد مبارزه و استقامت» نامید از دست داد.

در پیام زهرا مصطفوی آمده است: اگرچه به تعبیر امام «ملت ایران راه خود را یافته است» و با تکیه به فضل الهی به مسیر روشن انقلاب ادامه می­دهد و رحلت و شهادت یاران با وفای انقلاب، وقفه­ ای در راه ظلم ستیزی، آزادی خواهی، تعالی اخلاق و معنویت جامعه ما ایجاد نمی­ کند امّا از دست دادن شخصیت­ بی بدیل هاشمی، خللی است که هیچ چیزی آن را جبران نمی­کند.

در بخش دیگری از پیام تسلیت دختر امام (ره) آمده است: صبر و استواری در تحمّل سختی­ها، آرامش و طمأنینه در برخورد با حوادث، دانش عالی در سیاست سالم اسلامی، عزم قاطع در حمایت از انقلاب و در مشکلات، از او شخصیتی نمونه برای عصر امام خمینی ساخته و نام او را در تاریخ ایران اسلامی، به نیکی ثبت می­ کند که همه تلاش و همّت خویش را برای استحکام و پیشرفت کشور به کار گرفت و خدمت به مردم مظلوم ایران را افتخاری بزرگ می­ شمرد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به ملّت عظیم الشأن ایران و مقام معظم رهبری و عاشقان راه امام و به همسر مکرّمه و فرزندان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می­کنم و از خداوند منّان علوّ درجات و رحمت واسعه برای روح آن عزیز خواستارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج