جاباما
۴۵۸۶۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتشار آپدیت اندروید ۷ برای Galaxy S۷

چندی پیش خبری منتشر شد که سامسونگ قصد انتشار آپدیت اندروید ۷٫۰ برای Galaxy S۷ را ندارد. اما سامسونگ به صورت رسمی نسخه ۷٫۰ اندروید (نوقا) را برای برخی از دستگاه‎ های Galaxy S۷ (گلکسی S۷ ) و S۷ Edge عرضه کرده است.

وب سایت برسام: چندی پیش خبری منتشر شد که سامسونگ قصد انتشار آپدیت اندروید ۷٫۰ برای Galaxy S۷ را ندارد. اما سامسونگ به صورت رسمی نسخه ۷٫۰ اندروید (نوقا) را برای برخی از دستگاه‎ های Galaxy S۷ (گلکسی S۷ ) و S۷ Edge عرضه کرده است.

در این سیستم عامل شاهد تمام ویژگی ‎ها و قابلیت‎ هایی هستیم که سامسونگ در نسخه آزمایشی هم از آن‎ ها بهره برده بود.

انتشار آپدیت اندروید 7 برای Galaxy S7

هم ‎چنین در کنار این اندروید ۷٫۰ برای Galaxy S۷ جدیدترین بسته امنیتی گوگل هم قرار گرفته است. سامسونگ اعلام کرده است که اندروید ۷٫۰ به زودی در دسترس تمامی دارندگان گلکسی S۷ قرار خواهد گرفت.

نسخه ۷٫۰ اندروید با قابلیت ‎هایی مانند ایموجی‎ های جدید، دسترسی آسان ‎تر به برنامه‎ ها و مصرف باتری هوشمندتر عرضه می ‎شود. هم ‎چنین قابلیت اجرای چندین پنجره در کنار یک‎ دیگر هم در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته این ویژگی در گذشته بر روی گوشی ‎های ساخت سامسونگ و ال‎ جی هم وجود داشت ولی هم ‎اکنون برای تمامی محصولات مبتنی بر اندروید منتشر شده است.

گوگل در ماه گذشته میلادی آپدیت را برای اندروید نوقا تحت شماره ۷٫۱٫۱ منتشر کرد. انتظار می‎ رفت که سامسونگ به صورت مستقیم نسخه ۷٫۱٫۱ را برای کاربران خود عرضه کند. در این نسخه ویژگی ‎های گوشی ‎های پیکسل قرار گرفته است که شامل برنامه جدید دوربین، کیبورد با قابلیت ارسال استیکر و اپ شورتکات است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج