۴۵۸۷۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

علیمردانی: اصلاحیه‌ها از زمان «آباجان» کم نکرد

یکی از فیلم‌هایی که امروز به لیست فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فجر اضافه شد، فیلم تازه هاتف علیمردانی «آباجان» بود. محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر پیش از این در برنامه «هفت» گفته بود این فیلم مواردی دارد که اگر برطرف شود ممکن است به بخش مسابقه راه یابد.

آی سینما: یکی از فیلم‌هایی که امروز به لیست فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فجر اضافه شد، فیلم تازه هاتف علیمردانی «آباجان» بود. محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر پیش از این در برنامه «هفت» گفته بود این فیلم مواردی دارد که اگر برطرف شود ممکن است به بخش مسابقه راه یابد. علیمردانی در گفت‌وگو با آی سینما توضیح می‌دهد که مشکل این فیلم با جشنواره نبوده بلکه مواردی باید برای گرفتن پروانه نمایش اصلاح می‌شد و با وجود انجام این اصلاحیه‌ها زمان فیلم کم نشده است.

علیمردانی: اصلاحیه‌ها از زمان «آباجان» کم نکرد
این‌روزها «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی روی پرده سینماهاست و «آباجان» تازه‌ترین ساخته او نیز در راه اکران در جشنواره فیلم فجر قرار دارد. با توجه به اصلاحاتی که دبیر جشنواره فیلم فجر درباره «آباجان» به آن اشاره کرده بود از این کارگردان می‌پرسیم موارد اصلاح شده چه تاثیری بر فیلم گذاشته که او در پاسخ به آی سینما می‌گوید: «به هیچ‌وجه زمان فیلم کوتاه نشده است. بخش‌هایی بوده است که با تغییر دیالوگ توانستیم مشکلات را حل کنیم. در واقع به علت سفری که داشتم بخش پایان فیلم ارائه نشده بود اما در نهایت توانستیم فیلم را به جشنواره ارائه دهیم. البته جا دارد از محمد حیدری دبیر جشنواره نیز که در این دو سال تعامل خوبی با فیلمسازان داشته‌اند تشکر کنم. همچنین از از حمایتی که از فیلم کردند متشکرم.»

او در توضیحاتش درباره مواردی که باید در این فیلم بر طرف می‌شد می‌گوید: «در واقع برخی از سکانس‌ها تمام نشده بود. از طرف دیگر ما مشکلی با جشنواره نداشتیم و فیلم ما انتخاب شده بود بلکه برای گرفتن پروانه نمایش باید مواردی اصلاح می‌شد که این موارد هم با تغییر دیالوگ و تعامل حل شد، اما اصلا این‌طور نیست که از زمان فیلم کم شده باشد.»

او همچنین درباره اکران «هفت ماهگی» نیز ابراز رضایت می‌کند و می‌گوید: «با این‌که همیشه بدترین زمان اکران را داشته‌ایم و علاوه بر آن بیشتر اتفاقات حین اکران نیز آن را تحت تاثیر قرار داده است اما مردم همیشه حمایت کرده‌اند و ما را شرمنده خودشان کرده‌اند. در واقع به این موضوع اعتقاد پیدا کرده‌ام که آن‌چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند و استقبال از فیلم مربوط به مردم است و به فصل اکران و عوامل دیگر وابسته نیست.»

«آباجان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی ساخته شده و قصه‌اش در دهه ٦٠ می‌گذرد. تدوین این اثر سینمایی را امیر ادیب‌پور، صداگذاری آن را محمود خرسند و ساخت موسیقی این فیلم را افشین عزیزی بر عهده داشته است.

فاطمه معتمدآریا، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، فریبا متخصص، محمدرضا غفاری بازیگران «آباجان» هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج