جاباما
۴۵۸۷۲۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

شخصیت شناسی از روی عکس پروفایل

به اعتقاد بعضی انتخاب عکس مناسب می تواند باعث پیشرفت فرد در کار و حتی زندگی اجتماعی شود و بر عکس انتخاب عکس نامناسب به شدت چهره فردی و اجتماعی افراد را مخدوش می کند. بنابراین از انتخاب عکس پروفایلتان رد نشوید و در انتخاب آن دقت کنید.

وب سایت کلیک: اینکه چه عکسی را در پروفایل خود در شبکه های اجتماعی قرار دهید بی اهمیت نیست. برعکس باید بدانید که این عکس می تواند نشان دهنده شخصیت شما باشد. پس با ما همراه باشید اگر می خواهید یک تصویر خوب را برای پروفایلتان انتخاب کنید.
شخصیت شناسی از روی عکس پروفایل

در این روزها که استفاده از شبکه های اجتماعی همه گیر شده است و هر کاربری دارای چندین پروفایل در شبکه های مختلف است، انتخاب عکس پروفایل اهمیت دارد. تا جایی که حتی تصویری که کاربران در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند مانند یک آینه نشان دهنده هویت آن ها است و بی دقتی در انتخاب آن می تواند نتایج منفی را برایشان به دنبال داشته باشد.

به اعتقاد بعضی انتخاب عکس مناسب می تواند باعث پیشرفت فرد در کار و حتی زندگی اجتماعی شود و بر عکس انتخاب عکس نامناسب به شدت چهره فردی و اجتماعی افراد را مخدوش می کند. بنابراین از انتخاب عکس پروفایلتان رد نشوید و در انتخاب آن دقت کنید.

برای انتخاب عکس پروفایل نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

دروغ نگویید خودتان باشید تا به شما اعتماد شود

یک عکس ساده از خودتان بگذارید. تصویری که هویت شما را نشان دهد. خودتان را مخفی نکنید. دروغ نگویید و با وسایلی چون ماشین های گران قیمت، ساعت و یا سایر وسایل زینتی عکس نیندازید. زیرا در نظر دیگران به ویژه افرادی که شما را می شناسند فردی دروغگو شناخته می شوید.

شاد باشید تا به دیگران روحیه شاد و سرزندگی را منتقل کنید

عکس های غمگین از خودتان نگذارید. بهترین عکس داشتن لبخندی کوچک بر دهان است که شما را صمیمی و مهربان و با انرژی مثبت توصیف می کند. شاد بودن و خندیدن بیش از حد در عکس هم می تواند شما را در نظر کارفرما و مدیرتان فردی فاقد قدرت اراده و مسئولیت نشان دهد.

هرگز عکسی با لباس های غیر عادی و رنگ های تند انتخاب نکنید

از قرار دادن عکس پروفایل در حالی که لباس هایی با رنگ های جیغ و غیر متعارف پوشیده اید خودداری کنید زیرا می تواند ذهنیتی منفی در افرادی که صفحه شما را بازدید می کنند ایجاد کند. این موضوع به ویژه برای خانم ها اهمیت بیشتری دارد و می تواند باعث نگرش منفی یا مثبت درباره آن ها شود.

از خودتان سلفی بگیرید

تحقیقات پژوهشگران نشان داده است که افرادی که عکس سلفی خود را در شبکه های اجتماعی قرار می دهند بیشتر مورد توجه و علاقه بازدید کنندگان قرار می گیرند. با صرف اندکی وقت و سلیقه و یادگیری تکنیک های گرفتن عکس سلفی می توانید عکس هایی زیبا از خودتان را به اشتراک بگذارید تا دیگران شما را دارای روحیه ماجراجو و با انگیزه برآورد کنند. همچنین مدیران کارمندان خلاق را بیشتر استخدام می کنند.

از مناظر طبیعی یا نماهای شهری زیبا کمک بگیرید

اگر نمی خواهید درباره خانه یا محل کار خود اطلاعاتی به افراد بدهید می توانید در کنار مناظر طبیعی یا در کنار ساختمان ها و یا هر محلی که دوست دارید و به شما احساس سرزندگی می دهد عکس بگیرید و آن را به عنوان عکس پروفایل خود قرار دهید تا دیگران برهمان اساس درباره شما قضاوت کنند.

برای عکس خوب کارهای خطرناک نکنید

بعضی افراد این روزها در دنیا برای گرفتن عکس های زیبا دست به ماجراجویی های خطرناک می زنند و حتی جان خود را از دست می دهند. همیشه سعی کنید حد اعتدال را در گرفتن عکس در نظر بگیرید تا مورد اطمینان وعلاقه دیگران قرار بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هستی

      خودت بخون تا بفهمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج