جاباما
۴۵۸۸۱۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سعد حریری: آیت الله هاشمی گشاده روی بود

« سعد حریری» نخست وزیر لبنان در پیامی به دکتر« حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: رحلت آیت الله« اکبر هاشمی رفسنجانی» را که شخصیتی معتدل و گشاده روی بود به حضرتعالی ، خانواده ایشان و ملت ایران تسلیت می گویم.

خبرگزاری ایرنا:‌ « سعد حریری» نخست وزیر لبنان در پیامی به دکتر« حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: رحلت آیت الله« اکبر هاشمی رفسنجانی» را که شخصیتی معتدل و گشاده روی بود به حضرتعالی ، خانواده ایشان و ملت ایران تسلیت می گویم.

دراین پیام که امروز( سه شنبه) صادر شد، آمده است: با کمال تاسف خبر رحلت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهوری اسبق ایران و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را دریافت کردم.

نخست وزیر لبنان می افزاید: جمهوری اسلامی ایران مردی از طلیعه داران تاسیس جمهوری اسلامی ایران و شخصیتی بارز که به اعتدال و گشاده روئی معروف بودند، از دست داده است.

وی اضافه می کند: آیت الله هاشمی رفسنجانی با بسیاری از کشورهای جهان بر اساس روابط دوستانه ، تعامل می کرد.

سعد حریری که ریاست حزب جریان المستقبل لبنان را هم برعهده دارد، در پایان این پیام می نویسد: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به جنابعالی، خانواده ایشان و ملت ایران تسلیت می گویم و از خداوند عزوجل مسئلت دارم که ایشان را غرق رحمت واسعه خود و در بهشت ساکن نماید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، عصر یکشنبه گذشته در سن ۸۲ سالگی و بعداز سالهای طولانی مجاهدت و مبارزه و تلاش برای ساختن ایران اسلامی ، به دیدار معبود خود شتافت و ملتی را داغدار کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینو

      تشکر از دولت محترم جمهوری لبنان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج