جاباما
۴۵۹۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد ۲۲ میلیون یورویی بایرن برای رونی

رسانه های انگلیسی از علاقه بایرن برای جذب وین رونی خبر دادند. به گزارش روزنامه «ساندی تایمز» انگلیس، بایرن مونیخ برای جذب وین رونی ستاره منچستریونایتد ابراز آمادگی کرده است.

پیشنهاد 22 میلیون یورویی بایرن برای رونی

تماشا: رسانه های انگلیسی از علاقه بایرن برای جذب وین رونی خبر دادند. به گزارش روزنامه «ساندی تایمز» انگلیس، بایرن مونیخ برای جذب وین رونی ستاره منچستریونایتد ابراز آمادگی کرده است.

پپ گواردیولا سرمربی فصل آینده بایرن به تحسین و تمجید از رونی مهاجم منچستر پرداخته است و برای در اختیار داشتن وی در تابستان امسال ابراز علاقه کرده است. به گزارش این روزنامه انگلیسی، باشگاه بایرن مونیخ پیشنهادی 23 میلیون یورویی را برای جذب رونی به شیاطین سرخ ارائه کرده است.

پس از شکست 2- یک منچستریونایتد از رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و نیمکت نشینی رونی در این بازی مهم، این امکان برای گمانه زنی جدایی او از اولدترافورد داده می شود.

رونی در این فصل 20 بازی برای منچستر انجام داده که 11 گل و 9 پاس گل در کارنامه دارد. فرگوسن در مورد تمدید قرارداد با رونی گفته است: «هیچ مشکلی وجود ندارد، ما با او مذاکره می کنیم و به هیچ وجه نمی خواهیم بازیکنان خوبمان را از دست بدهیم.»

اما رونی به هم تیمی هایش گفته که ممکن است در پایان فصل این باشگاه را ترک کند. به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی استار»، بعد از نیمکت نشینی رونی در دیدار با رئال، شایعات زیادی در مورد آینده او منتشر و گفته شد رونی به هم تیمی هایش در منچستریونایتد و تیم ملی ملی انگلیس گفته که آینده اش در این باشگاه در هاله ای از ابهام قرار دارد. او این اظهارنظر را در ماه فوریه گذشته و پیش از دیدار سه شیرها مقابل برزیل کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج