۴۵۹۲۳۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

درز مشخصات و تصاویر HTC U Ultra

به عقیده تحلیلگران گوشی جدید اچ تی سی اولترا (HTC U Ultra)، یک فبلت ۶ اینچی خواهد بود. البته این تنها محصولی نیست که ظاهرا اچ تی سی فردا از آن رونمایی خواهد کرد، یک گوش دیگر از این خانواده به نام اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) مجهز به نمایشگری ۵.۲ اینچی نیز به چشم می‌خورد.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: ماه گذشته کمپانی اچ تی سی دعوتنامه‌هایی را برای یک رویداد خبری در روز دوازدهم ژانویه مصادف با پنجشنبه ۲۳ دی ماه ارسال کرده بود. بر روی این دعوتنامه‌ها حرف "C" در نام HTC با چرخشی ۹۰ درجه‌ای به بالا به صورت حرف U نوشته شده بود. در همین راستا یک گوشی با کدنام اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note) نیز در بنچمارک‌های مختلف دیده شده است که به عقیده تحلیلگران گوشی جدید اچ تی سی اولترا (HTC U Ultra)، یک فبلت ۶ اینچی خواهد بود.
درز مشخصات و تصاویر HTC U Ultra

بنابراین می‌توان گفت که منظور از حرف U، خانواده جدید گوشی های U شرکت اچ تی سی است. البته این تنها محصولی نیست که ظاهرا اچ تی سی فردا از آن رونمایی خواهد کرد، یک گوش دیگر از این خانواده به نام اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) مجهز به نمایشگری ۵.۲ اینچی نیز به چشم می‌خورد.
درز مشخصات و تصاویر HTC U Ultra

با رونمایی از این دو گوشی تنها یک روز فاصله داریم و جالب است که افشاکنندگان طاقت نیاورده و اطلاعات و تصاویری از این محصول شرکت تایوانی اچ تی سی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده‌اند.
درز مشخصات و تصاویر HTC U Ultra

به نقل از یک پست افشاگر مشهور شبکه اجتماعی ویبو با نام کاربری Upleaks@ ما باید انتظار حضور یک محافظ صفحه گوریلا گلس بر روی نمایشگر ۶ اینچی با وضوح ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل یا ۲K اچ تی سی یو اولترا را داشته باشیم. این گوشی که احتمالا پرچمدار جدید این شرکت نیز لقب خواهد گرفت، از یک تراشه تازه تولیدی اسنپدراگون ۸۳۵ شرکت کوالکام بهره می‌برد که با پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ و یک پردازنده ۸ هسته‌ای همراه شده است. از نظر حافظه نیز در این گوشی شاهد حضور یک رم با ظرفیت ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت خواهیم بود. یک دوربین جذاب دوگانه با ترکیبی از دو لنز ۲۴ و ۱۳ مگاپیکسلی همراه با اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی قرار داشته و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جلویی نیز برای تهیه عکسهای سلفی و مکالمه تصویری با کیفیت به چشم می‌خورد. همچنین به سبک گوشی ال جی وی ۲۰، یک نمایشگر کوچک در کنار دوربین جلو دیده می‌شود. این گوشی ظاهرا از یک باتری با ظرفیت ۴.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره‌مند خواهد بود.

درز مشخصات و تصاویر HTC U Ultra

در سمت دیگر گوشی اچ تی سی یو پلی نسخه میان رده‌ای این خانواده است که از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با وضوح Full HD یا ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل بهره می برد. قلب تپنده این گوشی یک چیپست میان رده‌ای به نام هلیو پی ۱۰ است که با پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-T۸۶۰ MP۲ همراه خواهد بود. یک رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل، اسکنر اثر انگشت و یک باتری با ظرفیت ۲.۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.
درز مشخصات و تصاویر HTC U Ultra

مشخصات مربوط به گوشی اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) دارای نکاتیست که کمی مارا در این خصوص به شک می‌اندازد. به طور مثال بعید به نظر می‌رسد گوشی هوشمندی پیش از سامسونگ گلکسی اس ۸ (Samsung Galaxy S۸) که در ماه آوریل رونمایی می‌شود، از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ بهره‌مند باشد. هرچند این قضیه را نیز نمی‌توان به طور قطعی گفت و باید تا فردا صبر کنیم تا ببینیم پرچمدار جدید گوشی های اچ تی سی از چه چیپستی قدرت می‌گیرد.
درز مشخصات و تصاویر HTC U Ultra

تناقض در مشخصات و تصاویر اچ تی سی یو اولترا

در زیر می‌توانید تصاویری را مشاهده کنید که مربوط به گوشی اچ تی سی یو اولترا است. متاسفانه تصاویر هم چندان با مشخصات انتشار یافته تطبیق ندارند. به طور مثال ما هیچ دوربین دوگانه‌ای در قسمت پشتی این گوشی نمی‌توانیم ببینیم و حتی اسکنر اثر انگشتی نیز بر روی این قاب دیده نمی‌شود. شاید بهتر باشد مشخصات مربوط به این گوشی را به کنار بگذاریم و تنها تصاویر آن را ملاک برای قضاوت قرار دهیم.
درز مشخصات و تصاویر HTC U Ultra
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج