جاباما
۴۵۹۵۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بنگر: اگر داور ناموس دارد ما هم داریم!

محسن بنگر بعد از گذراندن دوره محرومیت سه جلسه ای اش به این حکم اعتراض کرد.

بنگر: اگر داور ناموس دارد ما هم داریم!

تماشا: محسن بنگر بعد از گذراندن دوره محرومیت سه جلسه ای اش به این حکم اعتراض کرد. مدافع پرسپولیس روز گذشته به تسنیم گفت: «برایم جای سوال است که چرا حکم محرومیت من توسط کمیته انضباطی 20 روزه صادر می شود و سه جلسه هم محروم می شوم اما برای کاظمیان یک روزه حکم صادر می کنند و یک جلسه محروم می شود! مگر دست کاظمیان عطر و ادکلن داشت؟! فرق حرکت من با کاظمیان چه بود؟»

بنگر به محروم نشدن هواداران سپاهان هم اعتراض کرد: «مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می گویند هواداران سپاهان به من فحاشی کرده اند، پس چرا آنها را محروم نکردند؟! در بازی استقلال و تراکتورسازی هواداران استقلال به مظفری زاده فحاشی کردند و به همین دلیل محروم شدند.

اگر مظفری زاده ناموس دارد ما هم داریم. پس چرا با آنهایی که به ما ناسزا می گویند برخورد نمی شود؟ نمی دانم حتما زور آنها بیشتر بوده است. هنوز نمی دانم چرا محروم نشدند! چرا محرومیت من و کاظمیان باید با هم متفاوت باشد. دوستان اگر قاضی هستندن باید حکم عادلانه بدهند با این وضعیت حکم دادن، روز به روز فحاشی ها در ورزشگاه ها بیشتر می شود.

هر کسی که به اصفهان رفته به او توهین شده اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. فکر می کنم برای سپاهانی ها لوح تقدیر و تشویق نامه هم بفرستند! این حرکت هواداران سپاهان مزد هشت سال زحمت من برای آنها بود.»

پرسپولیس یا بنگر شکایت کنند رسیدگی می کنیم

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محروم نشدن هواداران سپاهان به دلیل فحاشی به محسن بنگر توضیح داد.

حسن زاده به ایسنا گفت: «درباره اهانت تماشاگران سپاهان به بنگر و حتی عکس العمل او هیچ گزارشی از طرف مقامات مسئول در مسابقه به کمیته انضباطی نرسید. ما هم از طریق رسانه ها در جریان برخی موارد قرار گرفتیم. بنابراین طبق اختیارات قانونی، بنگر را دعوت کردیم. می دانستیم اهانت هایی هم به او شده است.

اگر او می آمد و توضیح می داد، ما می توانستیم با اطلاع بیشتری درباره تماشاگران سپاهان تصمیم بگیریم. کمیته انضباطی حکم مربوط به بنگر را غیابی صادر کرد اما اگر پرسپولیسی ها مستنداتشان را ارائه کنند یا حتی خودمان در آینده به جمع بندی برسیم یا بنگر شکایت کند، قطعا به پرونده تماشاگران سپاهان رسیدگی و حکم انضباطی آنها را صادر می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      بسم الله الرحمن الرحیم
      من بعنوان هوادارپرسپولیس حرکت بنگر را محکوم میکنم
      ولی چرا با تماشاگران برخورد نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چرا با تماشاگران استقلال برخورد شد ولی با هوادارن سپاهان برخورد نشد؟؟؟؟؟؟؟
      میخوایید باز قهرمانی را به سپاهان بدید؟؟؟؟؟؟؟
      واقعا برای قاضی حسن زاده متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج