۴۵۹۷۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خودروی جگوار اف تایپ ۲۰۱۸ رونمایی شد

کمپانی انگلیسی جگوار، نسخه ۲۰۱۸ خودرو اف تایپ را با خود به دیترویت آورده است. خودرویی که هم بر تکنولوژی‌های آن افزوده شده است، هم تنوع مدل‌های آن بیشتر گشته و هم اینکه تغییرات بسیار جزئی در ظاهر آن پدید آمده است.

مجله سخت افزار: کمپانی انگلیسی جگوار، نسخه ۲۰۱۸ خودرو اف تایپ را با خود به دیترویت آورده است. خودرویی که هم بر تکنولوژی‌های آن افزوده شده است، هم تنوع مدل‌های آن بیشتر گشته و هم اینکه تغییرات بسیار جزئی در ظاهر آن پدید آمده است.
خودروی جگوار اف تایپ 2018 رونمایی شد

دور از انتظار نبود که جگوار تغییرات ظاهری زیادی در خودرو موفقِ خود ایجاد نکند و همین اتفاق نیز افتاده است. فقط کمی طرح سپرهای خودرو تغییر کرده است و چراغ‌های جلو نیز به LED های جدیدی مجهز شده‌اند. کابین خودرو نیز تحولاتی در پی داشته است. از جمله می‌توان به سیستم اطلاعات و سرگرمی TouchPro اشاره کرد که آخرین نسخه‌ آن نصب شده است که دارای رزولوشن بیشتری است و زمان واکنش آن به دستورات سریع‌تر شده است و توانایی نشان دادن ترافیک خیابان‌ها را بصورت لحظه به لحظه دارد.
خودروی جگوار اف تایپ 2018 رونمایی شد
جگوار همچنین نرم‌افزار جدیدی با نام ReRun همراه خودرو عرضه کرده است که اطلاعات و داده‌های مهم خودرو را در حین راندن بصورت لحظه به لحظه برای کاربر نمایش می‌دهد. همانند، دنده انتخاب شده، نیرو ترمزها و برخی موارد دیگر. ظاهر کابین نیز با صندلی‌های سبک‌تر و چرمی، خطوط نازک کروم و آلومینیوم روی داشبورد و ترکیب رنگ‌های جدید، به‌روزتر شده است.

جگوار نسخه جدیدی از اف تایپ 2018 را با نام 400 Sport معرفی کرد که فقط برای سال جاری تولید خواهد شد. این نسخه از موتور سه لیتری 6 سیلندر سوپرشارژر با خروجی 394 اسب‌بخار بهره‌ می‌برد. همچنین شاسی و سیستم ترمز آن نیز تقویت شده است و از قابلیت تنظیم دینامیک خودرو استفاده می‌کند. همچنین رینگ‌های 20 اینچی خاکستری نیز زیبایی خاصی به آن بخشیده است.
خودروی جگوار اف تایپ 2018 رونمایی شد

یک مدل دیگر که به خانواده اف تایپ اضافه شده است، R-Dynamic نام دارد. این مدل در دو نسخه ۳۳۵ و ۳۷۵ اسب‌بخاری در دسترس خواهد بود و از همان موتور ۶ سیلندر سوپرشارژر استفده می‌کند. در این نسخه، سیستمی نیمه خودران برای پارک کردن نیز به خودرو اضافه شده است.
تمامی تغییرات بالا مربوط به نسخه‌های ۶ سیلندرِ اف تایپ می‌باشد و نسخه ۸ سیلندر که با نام اف تایپ SVR شناخته می‌شود، بدون تغییر باقی مانده است. به انتخاب مشتری، نسخه‌های شش سیلندر می‎‌تواند از قابلیت AWD یا RWD در دیفرانسیل‌های خود استفاده کنند. همچنین نسخه‌هایی با دنده دستی نیز در دسترس خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج