۴۵۹۸۰۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اولین ویدئو درباره گوشی ال جی G۶

کمپانی ال جی در حال حاضر تایید کرده است که پرچمدار آینده آنها، گوشی ال جی جی ۶ (LG G۶) از یک نمایشگر بسیار خاص ۵.۷ اینچی با وضوح Quad HD+ همراه ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل بهره می‌برد.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: کمپانی ال جی در حال حاضر تایید کرده است که پرچمدار آینده آنها، گوشی ال جی جی ۶ (LG G۶) از یک نمایشگر بسیار خاص ۵.۷ اینچی با وضوح Quad HD+ همراه ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل بهره می‌برد.
اولین ویدئو درباره گوشی ال جی G6
بنابراین ما حالا می‌دانیم که با یک گوشی متفاوت از سایر گوشی های بازار (حداقل از نظر نمایشگر) روبرو خواهیم بود که می‌تواند به جذابیت‌های ششمین پرچمدار سری جی گوشی های ال جی بیافزاید. حال این شرکت تیزر ویدیویی را در یوتیوب منتشر کرده که یکی دیگر از قابلیت های جذاب پرچمدار آینده خود را لو می‌دهد: قابلیت مقاومت در برابر آب

این ویدیو که در زیر می‌توانیم مشاهده کنید، مجموعه‌ای از مصاحبه‌های مردمی ساختگی است که در آن از کاربران سوال می‌شود یک گوشی هوشمند ایده آل برای آن‌ها چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. همانطور که شما می‌توانید ببینید، مردم در پاسخ به این سوال مواردی نظیر یک گوشی با نمایشگر بزرگ در بدنه کوچک، ضد آب، یک دوربین قدرتمند برای گرفتن یک عکس با زاویه باز و ز همه مهم‌تر محصولی قابل اعتماد را ذکر می‌کنند. در انتهای این ویدیو، تمامی این موارد به صورت نوشته در قاب یک گوشی به نمایش گذاشته می‌شود تا ال جی به نوعی به ما بفهماند تمام این‌ها ویژگی‌های پرچمدار آینده آن‌ها خواهد بود.

ال جی در انتهای این ویدیو نیز می‌گوید: «خواسته های شما برای یک گوشی ایده آل که عرضه خواهد شد چیست؟ آماده ورود آن در فوریه 2017 باشید.»

اگر گوشی ال جی جی 6 (LG G6) ضد آب باشد (که قطعا همینطور است)، این نخستین موبایل پرچمدار شرکت ال جی خواهد بود که از چنین قابلیتی بهره می‌برد. لازم به ذکر است که شرکت ال جی قصد دارد با شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) در ماه فوریه از تازه‌ترین پرچمدان گوشی های سری G خود، ال جی جی 6 رونمایی کند. گجت نیوز این نمایشگاه را به طور کامل پوشش خبری خواهد داد. ما را دنبال کنید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
اولین ویدئو درباره گوشی ال جی G6
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج