۴۶۰۰۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حمایت از دولت در بزرگداشت آیت الله هاشمی

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب مذاهب اسلامی با بیان اینکه مردم قدردان خدمات یار دیرینه رهبر انقلاب هستند، گفت: مرحوم آیت الله هاشمی خود را وقف انقلاب و مردم کرده بود.

خبرگزاری مهر: آیت الله محسن اراکی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضور مراجع عظام تقلید، علما و اساتید حوزه علمیه، تعدادی از وزرای دولت و جمع کثیری از مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد، گفت: سیستم حکومتی اسلام بر اساس خواست خداوند و همراهی مردم است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت نظام و دولت اسلامی برعهده خدای متعال است، اظهار کرد: کفار از روی هوای نفس مردم را به سیطره خود در می‌آورند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مردم را حائل و پدیدآورنده حکومت الهی دانست و گفت: مردم باید برای تشکیل و تداوم حکومت الهی مطیع امر خدا باشند.

وی رسولان را حاکمان منصوب از سوی خدا معرفی کرد و گفت: الهی ائمه اطهار(ع) امانتداران فرمان هستند.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه زمین و آسمان از قبول بار امانت خدا عاجز مانده است، گفت: عالمان عادل و عامل از روز آغاز خلقت امانتدار فرمان الهی شدند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی امانت الهی را به اهلش سپردند، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از پیشتازان مبارزه با استکبار طاغوت بود و ۵۹ سال در کنار مقام معظم رهبری زحمت کشید.

وی با اشاره به نابسامانی‌ها و کمبودهای بی‌شمار در دوران طاغوت اظهار کرد: در این دوران سیاه بیش از ۸۰ درصد ملت ایران در فقر و اکثرا بی‌سواد بودند.

رفع بیکاری با توسعه اقتصاد اسلامی

آیت الله اراکی با بیان اینکه در شهر قم پیش از انقلاب حتی یک پزشک عمومی بومی وجود نداشت، گفت: وظیفه ما است که نسبت به انقلاب اسلامی شاکر و منصف باشیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیکاری در کشور را حاصل سیستم اقتصادی سرمایه‌داری دانست و گفت: تا زمانی که اقتصاد کشور اسلامی نشود نمی‌توانیم بر معضلات بیکاری فائق آییم.

وی بر نقش حوزه علمیه در دفاع از ارزش‌های بعد از انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: امروزه حوزه باید در تولید نظریه‌های اقتصادی و فرهنگی پیشتاز باشد.

وی حضور چشمگیر مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی را پشتوانه نظام و نشانه ارتباط خوب مردم با مسئولان دانست و گفت: مردم با خدمتگزاران خود دوست هستند و حافظ ارزش‌های نظام خواهند بود.

ضرورت دوری از انتقادهای بی‌مورد

آیت الله اراکی با بیان اینکه مردم از تحریم‌ها و محاصره اقتصادی دشمنان خسته نمی‌شوند، گفت: با وجود انواع ظلم‌ها و جنایت‌های استکبار، مردم دست از انقلاب و مبارزه با دشمنان نظام برنداشته‌اند.

وی رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای در کشور را نعمت بزرگ انقلاب نامید و گفت: مردم باید قدرشناس خدمتگزاران خود باشند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تأکید بر اینکه نباید بی‌جهت و بدون دلیل از دولتمردان انتقاد کرد، گفت: دولت معصوم نیست و باید از خدمات آنها هم تقدیر کرد.

آیت الله اراکی گفت: ملت بزرگ ایران آرزوی رسولان و ائمه اطهار در تشکیل حکومت اسلامی را برآورده کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج