۴۶۰۰۶۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

فرار از شکست در ۹۰+۳

سویا ۳ - ۳ رئال؛ تیم زیزو نمی بازد

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل سویا به تساوی ۳-۳ رسید و با برتری ۶-۳ در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شد.

وبسایت نود: تیم رئال مادرید در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد با حساب ۶-۳ راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و روند شکست ناپذیری خود را به ۴۰ بازی افزایش داد.

دقیقه '۱۰ (۱-۰)(گل به خودی): ارسال ویتو از سمت راست، با ضربه سر عجیب دنیلو که در نقش مهاجم سویا ظاهر شد، دروازه کاسیا را باز کرد تا شاگردان سمپائولی خیلی زود پیش بیفتند.
دقیقه '۱۱: رئال مادرید بلافاصله بعد از این گل جلو کشید و ضربه ای که آسنسیو از پشت محوطه به خوبی شلیک کرد با واکنش سوریا راهی کرنر شد.

دقیقه '۲۴: روی اشتباه خط دفاعی و دروازه بان سویا و البته سماجت ماریانو که تا لحظه آخر توپ را تعقیب کرد، شوت سوریا به او برخورده کرده و با اختلاف کم از کنار دروازه خالی به بیرون رفت.

دقیقه '۲۷: بن یدر در سمت راست محوطه رئال مادرید صاحب توپ شد و ضربه زد که کاسیا با واکنشی خوب توپ را برگشت داد.

دقیقه '۴۴: یک و دوی کروس و ماریانو پشت محوطه سویا، هافبک آلمانی را در موقعیت خوب شوت زنی از داخل قوس قرار داد اما شوت پای چپ او دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

در آخرین ثانیه های نیمه اول، کوریا به دلیل مصدومیت جای خود را به یووتیچ داد تا بازیکن سابق تیم های منچستر سیتی و اینتر اولین بازی خود با پیراهن سویا را مقابل رئال مادرید تجربه کند. نیمه اول با همان نتیجه ۱-۰ به سود سویا به پایان رسید.

دقیقه '۴۸ (۱-۱)(مارکو آسنسیو): روی کرنر ارسالی تیم سویا، کاسیا توپ را مشت کرد تا آسنسیو از زمین خودی ضدحمله ای تند و تیز را با عبور از دو مدافع پیش روی خود ترتیب دهد و در نهایت حرکتی که مشابه حرکت معروف بیل مقابل بارسلونا بود، به گل تساوی تبدیل شد.

سویا 3 - 3 رئال؛ تیم زیزو نمی بازد

دقیقه '۵۴ (۲-۱)(استفان یووتیچ): مهاجم جدید سویا در اولین باز خود گل زد؛ ارسال اسکودرو از سمت چپ با ضربه چکشی این بازیکن و دور از شیرجه کاسیا وارد دروازه رئال مادرید شد.

دقیقه '۶۲: باز هم سویا فرصت خوبی برای گلزنی داشت که این بار شوت بیرون پای یووتیچ را کاسیا با پا های خود به خوبی دور کرد.

دقیقه '۶۷: نفوذ دنیلو از سمت راست و پاس عرضی او که به موراتا رسید و این بازیکن که در این مسابقه بسیار کم رنگی داشته، ضربه اش را با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه '۶۸: دفع ناقص مدافعان سویا روی ارسال دنیلو از سمت راست، با شوت سرکش کروس از پشت محوطه همراه شد که سوریا با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه '۷۷ (۳-۱)(ویسنته ایبورا): باز هم دروازه رئال مادرید باز شد تا رکورد شکست ناپذیری این تیم دیگر به پایان خود نزدیک شود؛ ارسال زمینی از سمت راست، از دستان کاسیا رها شد و ناچو هم در دفع توپ تعلل کرد تا ایبورا به راحتی دروازه خالی را باز کند.

سویا 3 - 3 رئال؛ تیم زیزو نمی بازد

دقیقه '۸۳ (۳-۲)(سرخیو راموس): حرکت کاسمیرو داخل محوطه سویا با خطای بازیکن این تیم همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ سرخیو راموس پشت توپ ایستاد و با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

دقیقه '۳+۹۰ (۳-۳)(کریم بنزما): روی همکاری زیبای مارسلو و بنزما که در نیمه دوم به جای موراتا به بازی آمده بود، مهاجم فرانسوی هنرنمایی کرد و با عبور از چند بازیکن سویا ضربه زمینی خود را زد که با تغییر مسیر جزئی وارد دروازه سوریا شد تا از شکست رئال مادرید جلوگیری کند.

سویا 3 - 3 رئال؛ تیم زیزو نمی بازد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      فقط رئال

    • علی کاکا

      عاشقتم زیدان .این تیم بباز نیست

    • کامران پیرحیاتی

      زنده باد رئال

    • رونالدو

      ایول مادریدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج