۴۶۰۳۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: برای پیروزی به اولدترافورد می رویم

سرمربی لیورپول تاکید تیمش برای کسب پیروزی به اولترافورد می رود.

وبسایت نود: یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی حساس روز یکشنبه در خانه منچستریونایتد عنوان کرده تیم ژوزه مورینیو نسبت به بازی دو تیم در ماه اکتبر پیشرفت کرده و با اعتماد بنفس بیشتری بازی می کند.

کلوپ به نقل از گاردین به خبرنگاران گفته:

یونایتد نسبت به بازی رفت بهتر شده و با اعتماد بنفس بیشتری بازی می کند. آن ها هماهنگ تر شدند. منچستر با شایستگی در بازی های اخیر پیروز شده اما هنوز ما را شکست نداده است. مخیتاریان در ترکیب تیم جا افتاده و آن ها می توانند از توانایی اش استفاده کنند. مخیتاریان توانایی تکنیکی اش را با سرعت بالا ترکیب می کند. او تمام کننده خوبی است که ذهنیت خوبی دارد. اهل تلاش کردن هم است. او می تواند در چند پست بازی کند و بدون شک بازیکنی در کلاس جهانی است.

می دانم عده ای به خاطر بازی با ساوتهمپتون نگران هستند اما من مشتاق بازی با یونایتد هستم. ما با آن ها رقابت می کنیم. برای کسب پیروزی به اولترافورد می رویم. باید سریعتر پاسکاری کنیم. تنها در مقابل ساوتهمپتون نتوانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم. بازی های پیشرو مقابل یونایتد و چلسی مهم هستند اما فصل پس از این بازی ها تمام نمی شود. خیلی خوب می شود اگر این تیم ها را شکست دهیم اما هنوز بازی های زیادی در پیش است.

فصل پیش برای نخستین بار در اولدترافورد مربیگری کردم. بازی پرهیجان با جو فوق العاده ای بود. نیازی نیست به بازیکنان درباره تاریخ این بازی توضیحی بدهم. آن ها خودشان از من بیشتر درباره اهمیت این بازی می دانند. زمان بهانه گرفتن نیست و باید آماده باشیم. البته که از رفتن به اولترافورد هیجان زده هستیم. هر دو تیم روند خوبی را پشت سر گذاشتند و یونایتد مصدومان کمتری نسبت به ما دارد.

ما لیورپول هستیم و باید در زمین این را نشان دهیم. هر کسی که می خواهد یک جنگ واقعی را ببینید بهتر است این بازی را تماشا کند. ما با ۱۰۰ درصد توان مان بازی می کنیم. مورینیو مربی بزرگی است. این خبر جدیدی نیست. هر دوی ما به نوعی عصبانی هستیم. هر دو می خواهیم در بازی یکشنبه پیروز شویم. بازیکنان مثل دیگر بازی ها باید خودشان را نشان دهند.

کوتینیو، ماتیپ و هندرسون دیروز در تمرین تیم شرکت کردند. باید صبر کنیم و واکنش بدن شان را ببینیم تا بعد بتوانیم ترکیب را انتخاب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج