۴۶۰۳۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

مجتبی جباری واقعا حق اعتراض دارد؟

مجتبی جباری در حالی در نشست خبری قبل از بازی با العین امارات صحبت از مشکلات مالی استقلال کرد که بازیکنان بزرگ این تیم از جمله خودش بخش زیادی از طلب های خود را گرفته اند.

مجتبی جباری واقعا حق اعتراض دارد؟

تماشا: مجتبی جباری در حالی در نشست خبری قبل از بازی با العین امارات صحبت از مشکلات مالی استقلال کرد که بازیکنان بزرگ این تیم از جمله خودش بخش زیادی از طلب های خود را گرفته اند.

پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال در این فصل به چند قسمت تقسیم شده است. کاری که فتح الله زاده و معاونانش انجام داده اند کار جالب توجهی است که برای راضی کردن بازیکنان استقلال و جلوگیری از حاشیه ها بوده است.

بعضی از بازیکنان بخش زیادی از پول های خود را دریافت کردند، یکسری دیگر کمتر از دسته اول گرفته اند و دسته دیگر کمترین دریافتی را داشته اند. این موضوع را حتی جواد نکونام هم به بعضی از بازیکنان گفته که چرا به دنبال پولشان نبوده اند و کسانی که زرنگی کرده اند پولشان را گرفته اند.

مهدی رحمتی این فصل دو بار دریافتی داشته که یک بخش آن را پیش از بستن قرارداد بوده و دیگری را اواسط فصل دریافت کرد. مبلغی که گفته می شود چیزی حدود 600 میلیون تومان است. این در حالی است که رحمتی همچنان از استقلال طلب دارد و این یعنی اینکه قرارداد او با استقلال بیشتر از این مبلغ است.

درباره جواد نکونام خود فتح الله زاده به صراحت اعلام کرد که قرارداد او با استقلال یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون تومان برای دو فصل است که هنگام بستن قرارداد 850 میلیون تومان دریافت کرده است. شماره 6 استقلال دومین بخش قرارداد خود را از استقلال گرفته که آن مبلغ هم قابل توجه بوده است.

پرداختی ها به جباری هم که عین روز روشن است که هر بار با اعتراضاتی که انجام می دهد بخشی از قرارداد خود را دریافت می کند. البته او به نسبت رحمتی و نکونام کمی کمتر پول دریافت کرده است. خسرو حیدری و حنیف عمران زاده هم بعد از این 3 بازیکن قرار دارند.

حنیف عمران زاده همین چند وقت پیش چکش پاس شد. در میان بازیکنان استقلال تکلیف فرهاد مجیدی مشخص نیست و پیگیری های انجام شده هم نتیجه نداد که آیا این بازیکن پولی از باشگاه استقلال گرفته یا نه.

فتح الله زاده یک بار مدعی شده بود که هفتاد هشتاد میلیون به مجیدی داده اما خود مجیدی در جایی دیگر گفته نه تنها این فصل پولی نگرفته که از سال قبل هم طلب دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوش جونشون

    • نادر

      اینا اگه طلب داشته باشن زمین و زمان رو بهم میدوزن.این وسط فقط افرادی که زبون ندارن سرشون کلاه میره.
      نه قرمز،نه آبی---فقط سبز هزاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزاری چیه بابا !!!

    • بدون نام

      بازم روزنامه تماشا و بازم حاشيه براي استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج