۴۶۰۴۰
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

تکرار یک آشتی در کنسرت شهرام شکوهی

شهرام شکوهی که مدت هاست از انتشار نخستین آلبومش، «مدارا» می گذرد، در واپسین روزهای زمستانی روی صحنه رفت تا در ادامه کنسرت های آخر سالش مخاطبان را مهمان قطعاتی از آلبوم خود کند.

تکرار یک آشتی در کنسرت شهرام شکوهی

تماشا: شهرام شکوهی که مدت هاست از انتشار نخستین آلبومش، «مدارا» می گذرد، در واپسین روزهای زمستانی روی صحنه رفت تا در ادامه کنسرت های آخر سالش مخاطبان را مهمان قطعاتی از آلبوم خود کند. سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، شامگاه 22 اسفند، مملو از جمعیتی بود که آمده بودند، این بار شاهد اجرایی متفاوت در موسیقی پاپ باشند.

شکوهی در نخستین اجرایش خطاب به حاضران گفت: «از مسئولان دفتر موسیقی و ارشاد سپاسگزارم که این فرصت را فراهم کردند تا من بتوانم کنسرت دهم. من امشب به آرزویم رسیدم و خوشحالم که برای شما می خوانم.»

از ابتدای اجرا مخاطبان به طور مداوم از این خواننده درخواست می کردند که قطعه «مدارا» را بخواند و این درخواست باعث شد که شکوهی 3 بار این قطعه را برای حاضران اجرا کند.

او که دائم از مخاطبانش درخواست می کرد که حین اجرای قطعات او را همراهی کنند، قطعات موسیقی ایرانی را بر پایه گیتار اسپانیش تلفیق کرد و با اجرایی مسلط سعی کرد مخاطبانش را راضی نگه دارد. بخشی از کنسرت به اجرای قطعه «جادوی چشم تو» اختصاص داشت که فضایی متفاوت را به سالن بخشید و با پخش کلیپی از هنرمندان در گذشته همراه شد.

حسین پناهی، ایرج قادری، خسرو شکیبایی، همایون خرم و ... از جمله هنرمندانی بودند که در این کلیپ به شدت مورد تشویق حاضرانق رار گرفتند.

حضور ستاره ها در کنسرت شکوهی

علی دایی، بهاره رهنما، سامان گوران، رضا یزدانی، حامد هاکان و مسعود دهقان (تهیه کننده آلبوم چاوشی) از جمله افراد شناخته شده ای بودند که در سالن حضور داشتند. زمزمه هایی نیز مبنی بر حضور حمید فرخ نژاد در سالن شنیده شد ولی این هنرمند تا آخرین لحظه در سالن دیده و معرفی نیز نشد.


آشتی کنان دایی و گوران

شهرام شکوهی، در اواسط برنامه اش با معرفی علی دایی سالن را به هوا برد. میزان محبوبیت دایی به قدری بالا بود که جمعیت حاضر در سالن حدود یک دقیقه برای این بازیکن سابق تیم ملی کف زدند.

پس از معرفی دایی، شکوهی با کسب اجازه از علی دایی رو به حضار گفت: «با اجازه آقای دایی می خواهم یک هنرمند خوب کشورمان را معرفی کنم و او کسی نیست جز سامان گوران». این بازیگر خوب به محض معرفی اش به سمت علی دایی رفت و او را در آغوش گرفت و با هم دیده بوسی کردند.

این صحنه با استقبال همه حاضران در سالن روبرو شد و باعث شد فضای برنامه به فضایی شاد تبدیل شود. البته اگرچه گوران بعد ازظهر سه شنبه با دسته گل سر تمرین تیم راه آهن رفته بودو تا سال تحویل نشده، آشتی کنان را راه انداخته بود اما این دو نفر بهتر دیده بودند دوباره در کنسرت شهرام شکوهی همدیگر را در آغوش بکشند تا علاوه بر فوتبالدوستان، طرفداران موسیقی هم از حل و فصل کدورت ها در آخر سال ۹۱ باخبر شوند.

ظاهرا علی دایی برای حضور در این برنامه خودش اقدام به خریداری بلیت کرده بود که این اتفاق با واکنش تهیه کننده کنسرت روبرو شد و تهیه کننده برنامه ضمن عذرخواهی از اسطوره فوتبال کشور، از ایشان برای همه برنامه های بعدی این خواننده رسما دعوت به عمل آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خردادي

      سر چي قهر بودن ؟

      پاسخ ها

      • پری

        گوران هر جشنی دعوت می شد اول ادای علی دایی رو در می آورد که باعث دلخوری قهرمان شده بود
        بهرحال دم عیدی بزرگی کنیم و ببخشیم تاشاید مورد لطف حق تعالی قرار بگیریم.
        آشتی اینا خبر خوبی بود

      • زهراخانوم

        بابا شماهایی که منفی دادین چقدر لوسید! بابا بیچاره مگه چی گفته!؟سوال پرسیده دیگه!کلا بعضی ها اینجا به سوال آلرژی دارن ومنفی های بیخودی میدن ها!!

    • میلاد

      ali daei marde

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج