جاباما
۴۶۰۴۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: هیچ وقت به توانایی‌هایم شک نکردم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد علی رغم شروع دشوار در الدترافورد، هرگز در مورد توانایی هایش دچار تردید نشد.

ورزش سه: مورینیو که فصل گذشته از چلسی اخراج شد، در شروع حضورش در منچستریونایتد هم با مشکلاتی روبرو شد اما تیمش در یکی دو ماه اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته در ۹ دیدار پیاپی اخیرش به پیروزی رسیده است.
او تایید کرد که می دانست در زمانی که تیمش نتیجه نمی گرفت، به شدت مورد انتقاد بود اما هرگز اجازه نداد که این انتقادات روی عملکردش تاثیر بگذارد.
او به خبرنگاران گفت: " هرگز دچار تردید نشدم؛ حتی اگر در دوره حرفه ای ام زمانی بدون گرفتن نتایج خوب سپری شود. چند مربی هستند که هر سال نتایج خوبی می گیرند.
مورینیو: هیچ وقت به توانایی‌هایم شک نکردم

من کمتر از دو سال قبل قهرمان شدم؛ نه ۲۰ سال قبل؛ بنابراین گرفتن نتایج بد مشکلی برایم ایجاد نکرد. از کیفیتم آگاه هستم. از انگیزه ها و رویاهایم زیرا بی تردید برای دوران حرفه ای ام رویاهایی دارم.
من مربی جوانی هستم. خیلی مطالعه نمی کنم یا تلویزیون نگاه نمی کنم اما پچ پچ ها می رسند و می فهمیم که انتقادات خیلی شدید است."
مورینیو در مورد شرایط تیمش در دورانی که نتایج خوبی نمی گرفتند، گفت: " ما ثبات مان را حفظ کردیم و همین طور باورمان به کیفیت مان اما نیاز به نتیجه گرفتن داشتیم. در نهایت، وقتی علاوه بر بازی های خوب، شروع به نتیجه گرفتن کردیم، شرایط خیلی بهتر شد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج