۴۶۰۶۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چراغ سبز کاوانی به لیگ جزیره

ستاره اروگوئه‌ای پاری ‌سن‌ ژرمن به ستایش از لیگ برتر انگلیس پرداخت و به نظر می‌رسد که دوست دارد حضور در این لیگ را تجربه کند.

ایسنا: ‌به نقل از اسکای اسپورت، ادینسون کاوانی یکی از بهترین مهاجمان حال‌ حاضر فوتبال جهان به شمار می‌آید. این بازیکن اروگوئه‌ای در پاری ‌سن‌ ژرمن بازی می‌کند و مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس است.

کاوانی به نظر می‌رسد که دوست دارد حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. او در گفت‌وگویی که با اسکای اسپورت داشت، عنوان کرد: هر بازیکنی به خوبی می‌داند که لیگ برتر انگلیس جذاب و بسیار قوی است. لیگ جزیره از بهترین لیگ‌های جهان است، چرا که رقابت در آن بسیار بالاست و نتایج بازی‌ها را به سختی می‌توان پیش‌بینی کرد.

او درباره این سوال که آیا به بازی کردن در لیگ برتر انگلیس علاقه دارد؟ این گونه پاسخ داد: در فوتبال نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. نمی‌دانم که آیا روزی بازی در این لیگ بزرگ را تجربه می‌کنم یا نه. به لیگ جزیره علاقه دارم و اگر روزی فرصت بازی کردن در این لیگ را پیدا کنم به خوبی از آن استفاده خواهم کرد.

کاوانی در پایان سخنانش درباره شرایط خود در پاری ‌سن‌ ژرمن گفت‌: شرایط خوبی در پاری ‌سن‌ ژرمن دارم. من خوب گل می‌زنم و این باعث شده تا شرایط روحی خوبی داشته باشم. سرمربی و هم تیمی‌هایم به توانایی‌ام ایمان دارند و این بهترین چیز برای من است. خوشبختانه در پستی بازی می‌کنم که به آن علاقه دارم. درست است که در وضعیت خوبی به سر می‌برم اما این باعث نمی‌شود که دست از تمرین و تلاش کردن بردارم. یک فوتبالیست بزرگ باید همیشه تلاش و تمرین کند.

کاوانی سابقه حضور در فوتبال ایتالیا را هم دارد. او بعد از درخشش در ناپولی پیراهن پاری ‌سن‌ ژرمن را بر تن کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج